4 Ocak 2010 Pazartesi

Koreli grup :DBSK(TVQX -tohoshinki)




nedendir bilmem bu boysband benim hep hoşuma gidiyor ilginç geliyor sahne performansları ,canlı sesleri,klibleri,şarkı sözleri bizim türk müziğinden farklı çünkü bu Adamlar yaptıkları işe herşeylerini veriyorlar dans ise dans enstruman ise enstruman yani herşey bunlarda var yakışıklılık derseniz bence yakışıklıdan ziyade tatlılar (güzellik ve yakışıklılık göreceli olduğundan tatlı diyorum yoksa bence yakışıklılar yane :D), Nasılmı keşfettim?Türkiyeden koreli şarkıcıları tanımak elbet zor ama ilgi alanınız kore olunca o zaman bu grubu bilmeme şansınız olmuyor türkiyenin tarkanları (grup olduğundan ) olduklarından baya popiler bir grup son yıllarda türkiye ve amerikadada tanınmaya başladılar.Bunları ilk defa youtube adlı erişimi her ne hikmetse şuan engellenmiş olan siteden izlemiştim ama gidipte indirmemiştim sonra her yerde karşıma çıkar oldular velhasıl şunları araştırayım dediğimden çok büyük bir kitlenin bu grubu tanıdığını gördüm çok şaşırdım bana inanmıyorsanız korea-fans gibi siteler ayrıca Google a çeviri şarkı yazıp tohoshinki yazınca anlarsınız.Obaa dedim tabi girek sonrada bunlar kimdir nasıldır falan derken grup liderleri HERO ile karşılaitım Allahım bu ne şekerliktir yarabbim(ciddiyim şeker yakışıklı değil) dedim ..Hero grup liderleri ,Nasıl lider şeçiyorlar acaba diye düşünürken öğrendimki korede hak yeme olayı olmasın diye grubun en büyüğü lider seçiliyor.
Öyle işte doğrusu neden bu grup için böyle bir şey yapıyorum bilmiyorum ama daha çok kişi tanısın sevsin diye yapıyorum sanırsam... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder