4 Şubat 2010 Perşembe

Kore rameni ararken Çin eriştesi yolunda






Malesef Laptop ım bozulduğu için bilgisayarımdan yazıyorum bu yüzden koymak istediğim fotoları koyamıyorum zira ana bilgisayarımdaki bluetooth nasıl olduysa silindiği için resimlerimi atamıyorum o yüzden googledan malesef bir kaç fotoğraf ödünç aldım atınca koyacağım o eşsis resimleri...
Geçen gün İzmirdeki büyük bir alışveriş amağazasına gitmiştim Tabiki hemen gittim baktım kore usulü ramen varmı diye fakat yoktu çok büyük bir hayal kırıklığı yaşadım çünkü izmirin en büyğünde nasıl olmaz olur işmi bu.Ertesi gün benim için kabus olacaktı haberim yoktu sabah10 dan akşam 10:30 a kadar arabanın içinde oturmak ve yazlık bakmaya gitmek ne kadar eziyet verici hayal edin derken Didime gittik ,ben bu arada tur rehberi olarak etrafı tanıtıyordum apollon tapınağı falan derken artık çok acıkmıştık ve gene bir mağazanın önünde durduk içeri girdim gene gidip baktım (burda tursitler çok eminim ramen vardır diyip baktım) ve başarıya ulaştım ama çin eriştesiyle karşılaştım,birbirine çok benzediği için hemen iki paket aldım.Eve geldim ve bunları hazırladım.Eriştem sığır eti aromalıydı(ben sığır eti sevmem )ama yinede yeni bir şey denemenin mutluluğu ile hazırladım VE çubuklarımla onları afiyetle yedim.Birde sığır eti olmasa ne güzel olcaktı ama napalım.Bu arada Hiç asya eriştesi(ramen) yememişlere uyarım olucak tabi boşboşuna yazılmadı bu yazılar ,Önce bu paketlerin içinde size baharat veriyor lütfen onlardan en az koyun hatta mümkünse yapa bilceksen kendi sosunu kendin yap bence zira bu insanlar fazla soğan sarmısak seviyor(Eğer sizde benim gibi hiç soğan sarmısak yemiyorsanız bunu kullanmayın ama ben bilmiyordum bana kimse böyle anlatmadı değerinizi bilin ),hemde tahmininizden daha fazla sarmısak seviyorlar.Ayrıca bu ürünler gerçekten baharatlı ben oralıyım buralıyım demeyin.Belki damak zevkinize uymaya bilir ama yediğiniz yere kadar yiyin sonra alışıyorsunuz..
Kore rameninde biraz daha farklı aynı beklemeyin.
Afiyetler olsun..
Not:İnternette bir çok ramen tarifi var bence evde yapmak daha iyi..hem ucuz hem ekonomik..

2 yorum:

  1. vala ben içinde ki sosunuda seviyorum kore rameninin. (zaten sadece kore rameni yedim)ama haklısın biraz baharatlı. bana biraz çorba tozu yada salata tozu gibi geliyor nedense:) hatta şu salata tozlarıyla denemeyi düşünüyorum bir ara.

    YanıtlaSil
  2. hmmm geç cevap veriyorum kusuruma bakmayın ama uzun zamandır açmamıştım bloggerı ben sosun tamamanı dökmedende yedim oda güzel oluyor birde internette çeşitli sitelerde sos tarifleri var onuda dene derim ben :D

    YanıtlaSil