19 Şubat 2010 Cuma

miss.bisiklet


Otobüs ,minibüs ,araba,gemi,uçak(daha binmedim ama eminim oda aynıdır) hepsi beni tutuyor.Her gün binmek zorunda olduğum otobüsde büyük bir travma yaşıyorum gene böyle günlerden birindeyken 8.katta olan sınıfıma çıkarken her sabahki gibi "allah bu binayı yapan müthaiti bana bir buldursun onun o kollarını kırmazsam bir binaya sadece bir tane asansör olurmu yaaa en az üç tane lazım(yorgunluk insana neler dedirtiyor)" diyorum ve benimle birlikte beni tanıyan ve tanımayan diğer öğrenciler gülme krizine giriyorlar bende o sırada buhran geçiriyorum bitmeyen merdivenler ve otobüs tutmasının etkisiyle sınıfıma varıyorum derken tam sınıfta gözlerimi kapamış oturuken dershane müdürü geliyor ve :-kalk yürü biraz!
neye uğradığını şaşıran yerinden kalkmaya mecali bile olmayan ben zorla gözlerimi açıyorum ve : -kalkmam!
- niymiş o küçük hanım kalkın
(sanane allah allah kardeşim bir rahat ver sabahın köründe)-otobüs tuttu.
-hee peki o zaman otur orda ben gidiyorum
(benim yanımdan uzaklaşıp başka öğrencilere bulaşıyor.)
sınıfa o sırada ben otobüs tutuyor dediğim sırada giren arkadaşta şaka yaptım sanıp bana pis pis sırıtıyor -seni gidi seni der gibi :)
-yok valla gerçekleri dedim.
inandıramıyorum birde :)
ve böyle işte ben bunu neden anlattım bilmiyorum . Bugünde bir arkadaşımla geliyoruz eve ters oturmuşuz azap çekiyorum karşımdaki adam soğan yemiş ve çok pis kokuyor o da yetmez gibi oturduğum yerden kalksam bir karışlık yer bile yok.en iyisi ben her yere bisikletle gideyim yada arkadaşımın dediği gibi kaykayla git ..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder