11 Eylül 2011 Pazar

9 kuyruklu tilki

Bugün bir kore dizisinden bahsetmek istiyorum adı "My Girl Friend is a Gumiho " !!İnanılmaz bir dizi soluksuz izliyorum ve çok şaşırmaktayım korelilerin bu inanılmaz destanları ve hayal güçleri her geçen gün beni şaşırtıyor birgün kaçıp Koreye yerleşirsem kimsecikler şaşırmasın bende minik bir koreli oldum değim yerindeyse neyse konuyu saptırmadan bu şeker mi şeker ilginç diziden biraz bahsetmek istiyorum ..Öncelikle başrol oyuncularımız çok ünlüler, Lee Seung Ki (Şarkıcı model oyuncu "kızlar buna ölüp bitiyormuş" tamam şirin ama ölü bitmek bilemiyorum ..:D ) ve Shin Min Ah bu ( bu kızımızıda Bi Rain ile oynadığı A Love to Kill adlı drama diziden anımsıyoruz kendinisi bu dizide Gumiho ) ve Mükemmel kraliçeden tanıyacağımız oyuncular ve meraklıları tanırlar My girl adlı kore dizisinin Haraboci(büyük babası) de bu dizide Cha Dae Woong (lee seung ki)un dedesini canladırıyor gene haraboci yani..
Dizinin konusu pek fantastik hani bu koreliler beni hep şaşırtıyor ,oyunculuklarıda hani kötü değil zaten bir çok ünlü ama kaliteli oyuncularda var dizide..
Gumiho(9 kuyruklu tilki) yanlış yazmadım vallahi 9 kuyruklu :D Birgün Gumiho insan olur ama o kadar cazibeli bir bayan dırki bunu ,Büyük anne hapis eder bir resime ,tam 500 sene dile kolay birgün esas oğlan gelir ve kızımız Tilki sesini oğlana duyurur resime dokuz kuyruk çizdirir meğersem 9 kuyruk çizilirse resme o hapis olduğu tilki konumundan ve resimden kurtulacak tekrardan güzel olacaktır .. Gumihomuz artık dışarıdadır Tilkilere has mükemmel bir koku alma mekanizması ve sınırsız hız, ve tabiki et yiyior en sevdiği şey çiğ et ve kalp yemek ...
Aç kalırsa Cha Dae Woong u yermi acaba ?? Belkide aşık olurlar. İzleyip görelim bende tam olarak bitirmedim ama bitirmiş olsaydım bile size anlatmazdım sonra büyüsü bozuluyor..Güzel bir dizi arayanlara bence tavsiyem hem keyifli hemde merak uyandırıcı ...İyi seyirlerrr...

Not:Bu yazıyı çok önce yayınlamıştım nasıl olduysa kaldırmışım aslında filmi izledim bitti gerçekten çok hoş bir diziydi şiddetle tavsiye ederimm..
Dibin on katı not:Eskiden türkçem ne kadar anlaşılmazmış azıcık düzeltmeler yapmak zorunda kaldım ama bozmak istemediğimden böyle dandik kalsın istedim..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder