23 Eylül 2010 Perşembe

Beyine Kung Fu


Gecenin köründe evde herkez belkide kaçıncı rüyasını görürken benim uykum kaçtı,onunla konuşmaya ihtiyacım var çünkü onu çok özledim gidip ona bunları yazabilirim ama yazıp başını şişirmek istemiyorum zaten kaç mektup oldu ,okumaktan bayılacak en sonunda ama ne yapayım kendimi tutamıyorum her başıma geleni anlatasım geliyor -Çılgınmıyım? Evet aynen öyleyim.Belkide ilerleyen saatlerde gider yinede ona yazarım belli olmaz .
Tabii asıl mevzu bu değil can sıkıcı insanlar şöyle en sinir olduğunuz insanları hayalinizde Kung Fu yada beynine beynine Karete yapmak istersiniz ya benimde yapasım geldi ama kendi kendime-Sus! dedim ..Ve buraya patayacağım nihaaa beynine beynine vur!...
Arkadaş aradı bu gece bana anlatıyor işte yok sevgilimle haftada 5 kere görüşüyoruz çok az(!) sonra işte yok çocuk çok mesaj atmıyormuş ancak haftada 5 bin bitermiş (!)..Vay bee dedim insanlara bak biz bırak görmeyi konuşunca dua ediyoruz uçuyoruz hatta bir roket bulup biniyoruz uzaya gidip bayrak dikiyoruz millete bak ..Hey gidi hayat sen beni nelerle sınıyorsun böyle..Yok ben sitem etmiyorum ben mutluyum ama şimdi gelde sinir olma ne bu böyle hava yapar gibi iğnem olsada patlatsam o havasını söndürsem diyorum hatta böyle aç gözlüleri dövmek lazım .Hatta böyle insanlara pırasa yemeği yedirmek lazım ..Gece gece bayada piskopatlaştım ama buraya yazınca tüm siniri attım iyi oldu doğrusu ...Tabii Secret Garden- da çok teşekkür ediyorum ruhumu düzeltti doğrusu o kadar iyi geldiki şuan tüm o kung fu ve karete hayallerimi sildi süpürdü ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder