31 Temmuz 2011 Pazar

Hani Buralara Bir Gidilmeli


Ben bir yaz kızıyım bu yazım o kadar hoş geçtiki..Bir İzmirli olarak pek İstanbul aşığı sayılmam..Ama canım ablam ve ailesinin yanında çok güzel vakit geçirdim orada ..Hiç hoşlanmadığım bir şehirken bir anda tarihi konseptiyle,yeşil ağaçları,çeşit çeşit insanları,güzeller güzeli kız kulesi ve anadolu kavağı ile beni içine alıp sarmanladı..
Çok fazla yer gezemedim gezdiklerim sınırlıydı beykoz,eminönü,kadıköy ve üsküdar ama hepsini birbirinden çok beğendim sanırım en hoşu eminönüydü galata kulesi ve köprüsü..
Eğer yerli bir turistseniz derhal bir kitapçıya gidip benim yaptığım gibi "istanbul" adlı bir tarihi ve turistik gezi rehberi kitabı alın içindeki haritalar ve gittiğiniz her yerin öyküsü ilginizi çekecek..
Seni özledim istanbul :)..

Eğer yolunuz düşer ise birkaç gün önce gittiğim iki güzel yeri daha tavsiye etmek istiyorum şahane denizi olan bu iki mekan ;Kuşadası,Çeşme :)
Kuşadasında "Zeus Mağarası" adlı bu mekana gitmelisiniz gerçektende mükemmel bir yer dilek tepesinin eteğinde olduğu için dilek tutabilir rivayete göre Meryem Ana yıkandığı için güzelleşebilirsiniz benden söylemesi :)
Çeşmede Dalyan,Ilıca ilk tercihlerden olup merkezde olan Çeşme kalesine gidilip kilisedeyede göz atmalısınız..

Gidene gitmeyene iyi tatiller...

Not:ya benim blogumun bir komsempi yok :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder