31 Temmuz 2011 Pazar

İzlenmesi Gerekli Bir dram-MY SİSTER'S KEEPER


Ve tekrar yeniden buradayım şu günlerde uzak doğu dizilerimden inanılmaz sapıp bende amerikan furyasının bir esiri olmuş durumdayım sanırım arada bir yenilik yapmam gerek.Kabul ediyorum hala komedi aşk konusunda amerikan sinamasından nefret ediyorum öyle duygusuz ve anlamsız ki tabiki eski filmler değil kasıt ettiğim son beş yıl içinde çekilen saçma sapan romantikkomedileri..
Bu kadar samimiyetsiz bu kadar ben rol yapıyorum denmez..Kardeşim milyon dolarlar var işin ucunda ve bu insanlar sadece görüntüleriyle ünlüler kaliteleriyle değil..

Şu günlerde uzun süredir amerikan sinema sektörünün yaptığı en şahane filmlerinden birinir izledim aşkkomedi değildi elbet ağlamaklıydı dramdı tam benim tarzımdı yani..
Adı "KIZ KARDEŞİMİN HİKAYESİ" Başrollerde Cameron Diaz ,Hasta evlat rolünde "medium" dizisindeki"Ariel" karekterini canlandıran "sophia Vassileva" oynuyordu gerçekten o an hasta olduğunu düşündüm Camreon Diaz dan hiç beklemediğim şahane bir anne portresiydi bu kadar gerçekçi yalın bir film uzun zamandır amerikalılardan görmemiştim..
Evet bence şimdi derhal bir cd ciye veya bilgisayar başına oturun ve filmi izleyin ..iyi ağlamalar..

not:aman sümük mendillerinizi unutmayın :)
Dip not:Camreon Diaz ın o güzelim yumuşak görünümlü sarı saçlarını keserken görmek çok üzücüydü :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder