30 Temmuz 2011 Cumartesi

Medium


Medium olmak diye birşey varmı ?
Evet evet bence var çünkü ara sıra bende pisişik oluyorum sanki..
Yok canım olur mu öyle şey?
Olur efendim neden olmasın deja vu yokmu..
Aman salla gitsin örnek var hadi?
Peki efendim örnek vereyim bazen rüya görüyorum ter içinde stres ile kalkıp hemen babişkomun yanına gidiyorum ona anlatıyorum bammm o gün oluyor ..
Al işte sana taş gibi örnek inanmıyorumusun ?
İster inan ister inanma ben zaten inan diye yazmadım ki canım sıkıldı aklıma pek sevdiğim aşkla bağlı olduğum dizim "MEDİİUM" geldi..
İzlemessem deli olduğum "ALLİSON DUBOİS" ve "JOE DUBOİS" e hayran kaldığım..
Lan hala "joe" gibi bir adam var mı dediğim içimin fena gittiği bir dizidir kesinlikle tavsiye ediyorum bellimi olur belkide sizde "medium"sunuzdur ..
İyi Uykular :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder