11 Ağustos 2011 Perşembe

7Kat-Şiir gibi Aslında Bestem

Bugünler çok düş görer oldum
Bu günlerde çok derbeder oldum
Ama neden diye sormayın
Yüreğime bakıp kaçmayın
Herkes aynı yolda yürürken ama
Dokunurlar benim yarama
Herkesin derdi var boyundan büyük
Benimse dibime kadar 7 kat
------
Evrene yolladım
Küçük bir kart
İçinde yazıyor Bir Rahat
Ver!
Sesleri duydum
Kulağımı tıkadım
Gerçekleri görünce nasıl kör oldum
Sağırdım duymadım adım adım
Terk edilişine içiyor kadın..
--------
Yürüye yolda insanlar mı var
Yoksa neden çarpıp duruyorlar
Yarama yarama fena değiyorlar
Bu acıyı daha arttırıyorlar..
--
O yüzden ben
bu gece sarhoş oldum
Bir terbiyesize vurulup kayboldu
İşte ben bu yüzden
Acılara merhem oldum
Onlar sarmalıyken yaramı
Ben değip ilaç oldum..
7kat ellerden yardım buldum ben..
---
G.Ü(KirazÇiçeğiNinja)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder