16 Ağustos 2011 Salı

Uyuşturucuyla Şarkı Söylemek..


 Rahmetli Amy ciğimin sesinden güzel mi güzel bir parça bugünün konusu Amy..
Herkesinde bildiği üzere 6 grammy ödülüne aday gösterilip 5 tanesini kazanmış.. Yanlış hatırlamıyor isem U.S.A ,Amy i bağımlılığı yüzünden ödül törenine almamıştı ve Amy ye dev canlı ekrandan ödülünü göstermiştiler..
Amerikaya vay anasını bee demekten başka birşey bulamadım..Ama düşüncelerimi benim zihniyetimde olanlar anlarlar sanırım..Batak Batağı..
Sen o kadar para içinde ol..O kadar güzel sesin o kadar güzel şarkıların olsun ama şu hayatta bir tutunama..Şu hayata hep bok yerinden bak ..
Gül gibi ses gitti ona yanarım..Yoksa ne tanırım Amy yi nede uyuşturucu kullanması beni ilgilendirir..Haa bu onayladığımı göstermez resmen karşıyım ama bu bana onu yargılama hakkınıda vermez..
Bugünlük bu kadar fark ettiyseniz şarkılar koyuyor neden çünkü bunu yeni keşfettim ve b*kunu çıkarmam gerekli değil mi :)
Ben Amy nin en sevdiğim şarkısını sizinle paylaşmak isterim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder