2 Ağustos 2011 Salı

Bir İyilik Yap Kendine

Ve Yaşadığın sürece aşkı aramaktan asla vazgeçme..
Geçenlerde bir ünlü şairin sözünde aşkın bir kez olacağını söylemiş buna inanmıyorum doğrusu insanın yüreği sevmeye ve sevilmeye açık olduğu sürece aşık olabilir..
Aşk duyguların hem en güzel ve katıksızı hemde en tehlikelisidir..Ya kayıp olur gidersin içinde kendin olmadan yıpranmış çıkarsın..Yada değişmeden değiştirmeden yoluna devam edersin..Sen yinede bir iyilik yap kendine ve bugün de aşkı ara..
Bunu söyleyen ben öyle yapmıyorum aşkı aramıyorum ..Kendimi uzayın boşluğuna bıraktım..Bu sefer ben aranmak istiyorum bazende bunu denemek lazım..Kalbimin kapılarını ne açıyorum ne kapatıyorum kapı kolu kalbimin içinde doğru şekilde çalmasını bilene yalnızca içeriden açılıyor..
Aşk geçici bir duygudur ama sevgi,saygı sonsuzdur ama yol aşktan geçer..
Yinede sen iyisimi bir iyilik yap kendine ve ne kendin olmaktan vazgeç nede başkasını değiştir.. :)

1 yorum:

  1. Haklısın!

    Ayrıca; İnsan insanı olduğu gibi bütün yanlışlarıyla doğrularıyla sevmeli ve elinden geldiğince doğruya yöneltmeli. :)

    YanıtlaSil