5 Ağustos 2011 Cuma

Ya sonra- Ya sonra ne oluyor

Bugün izlediğim basit ama çok hoşuma giden bir film oldu..Sonunu başından kestirebileceğiniz..Adem'e "lan sen ne bahtsız bedevisin çöle gitsen kutup ayısıbulursun.."diye bileceğim bir adam ..Her şey bu adamı buluyordu resmen..Ama dediğimiz gibi sonu başından belli bir filmdi..Ama nasılda buna rağmen ben merakla sonuna kadar izledim ve hatta şuan bunları yazıp bu filmle artı birde puan veriyorum..

Özellikle de filmin şarkısı "hayat arkadaşım" şarkısı pek hoşuma gitti ..O ne samimi şirin bir şarkıdır öyle ya rabbim..Aaaaa unutmadan Deniz Çakır'ın saç modellerine o kadar hayran kaldım ki bende kıvırcık kafamda uygulamaya karar verdim..Hele o deniz kabuklu o toka nedir öyle yaa filmde olaydan sapıp gözlerim tokada asılı kaldı o kadar hoşuma gitti..
Neyse bence güzel başladı adı neden "Ya Sonra" derseniz bence bir izleyin ya inanın çok kayıp değil adı da mantıklı olmuş salak saçma olmamış hanisi..
Neyse kutsal damacana gibi şeyleri izlemekten daha iyi sanırım (+10 kat)
İyi seyirler kutsal süpriz yumurtalar.. :)
Not:O düğündeki beyaz at nereden çıktı :) harbi beyazlı atlı prensti ama attan düşene kadar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder