20 Eylül 2011 Salı

Acil Kokusu

O koridorlar hep aynıdır..Hep aynı koku vardır..Ölüm korkusu kokusu..
İlaç kokusu vardı ,ümit kokusu,iğne kokusu..
Bugün gene ezberlediğim yüzler oldu..Mesela karşımda duran jandarmanın yüzünü ezberledim..
Evet çizdirtmek istersem tamamen çizdirirdim..O an sadece karşınızda duran ilk insana kitlenip bakmak gibi birşey yaşıyor insan..
Endişelerini çizebilirim..Evet en çok endişe çizilebilir bir hastanede..
Bu durum olmasa belkide sağlıkçı olurdum..Ama çok sık gittiğimden yorgun düştüm..
İnsanlar hep mutsuz..Nasıl olsunlar ki..
Zaten bir süreden sonra uykusu geliyor insanın..Karşındakine baka baka uyuyasın geliyor..Hiç tanımadığın insanlar hastanede sana yakın olur..Yolda konuşmazsın ama orada herkes eşittir..Herkesin hastası yada hastalığı vardır..
Kimine acırsın kimi sana acır falan...
Ben duygularımı anlatmak istemiyorum..
Sadece bunu yazmak  istedim  o kadar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder