i love modaturkiye

23 Eylül 2011 Cuma

Anlatım Fakiri

Ya resmen bir sene önce sevdiklerime bakıyorum ..Yok yaa gerçekten 1 sene önceki konularım utanarak söylüyorum "mal" vallahi öyle ya..Bunlarda ilginizi çekebilir kısmında gördümde ya ne akla hizmet sen git uyduruk kıydırık bir anlatımla kore grubu DBSK yı tanıt bilerek kaldırmadım..Bu rezilliği hep hatırlıcam ..İlk kaldırmak istedim..Bu ne ya allah cezanı vermesin falan dedim ama ..Seneye bu yazılara da aynısını deme ihtimalim var şimdi ortada o yüzden şimdilik dursunlar..
Her zamanki gibi konseptsiz blogumdan yazıyorum ki bugünkü menümüz Güvenç pilav..Kolay gelsin bana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder