12 Eylül 2011 Pazartesi

Bu uydu!Kafama çok uydu...

Daha demin bir haber okudum doğduğum sene uzaya fırlatılan bir uydu bu sene ekim ayının ortalarında 57 kuzey ve güney arasına bir yerelere düşecekmiş..Bu yerde Türkiyede varmış :)
Kendi kendime diyorum ki bu uydu kesin benim başıma düşer..
Talihsizim ben biliyorum kendimi..
Ne zaman yüzüm gülmüş ki yani aşkta yok,kumarda yok..Yok allah yok..
Bir sevenimiz bile yok..Ağlayanımız zaten yok..
Uydu gelir kesin benim kafama çarpar bakın görün..
Şaka bir yana bunları yazdıktan sonra o uydu kafama düşerse şom ağızlı olduğumu düşüneceğim..
Neyse sevgili uyducumuz umarım masum köylülerin başına falan düşmez..
İnsan düşünmedende edemiyor bugün uydu düşer yarın ay düşer...Aman boşverin düşen düşer.
Bu şapkada kafaya fena uymuş dedenin
Dedenin cevabı "Bu uydu!Kafama çok uydu":)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder