18 Eylül 2011 Pazar

Dear Dad

İyiki doğdun iyiki varsın..
Benim sırdaşım,babam,koruyucum,arkadaşım..
En büyük korkum ilk aşkım..Dünyada en güvendiğim erkek..
En büyük korkumsun çünkü beni bırakma ihtimalin korkutur beni..İlk aşkımsın çünkü kızlar için babaları hep başkadır babam değil "Babişkom"sun"Bubali"msin...Herkes baba olabilir ama kaç baba Babişko olmuştur ki..
Her gün bıkmadan usanmadan beni kabuslarımı dinleyen tek insansın..
Her sabah kahvaltımı hazırlayan..Kabus görünce sırtına sarılabilme özgürlüğüne sahibim sayende..Küçükken ıslak saçlarımı kurutup ören babamsın..
Hiç baba saç örer mi ..Benim babam örer...Sana en büyük hediyeyi vermek isterken..Sen benim en büyük hediyem olup çıkıyorsun..
Kırmayan babam kıramadığım babam..
Seni çok seven mavişinden..
İyiki doğdun..
Sevgilerin en içten ve katıksız haliyle..

"Soğuk ve şehirler arası otobüslerde vazgeçtim çocuk olmaktan 

Ve beslenme çantamda otlu peynir kokusuydu babam..."*






(alinti; Yilmaz Erdogan)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder