14 Eylül 2011 Çarşamba

Evet ağladım ..Ağlarımda ..

Şuan  saat 21.11 ..Ağlıyorum..
Moralim çok bozuk..Elimde değil..Konuşmak için mesaj attığım arkadaşlarımın tamamı şöyle yazdılar..Meşgulüm yarın konuşalım mı ?..
Bir daha o kişiler bana ulaşabilirlerse konuşabilirler..(imkansız)
Evet ağlıyorum zır zır eşimde değil..Ağlamak iyi geliyor işte ..Ağlarken yazmak zor oluyor ama olsun..Sadece şunu diyeceğim..Yalancı fesat olmazsanız arkadaşlarınız olmaz bakınız : hepsi gidiyor..Malesef dedikodu yapacak potansiyelim yok herkes dedikoducuları seviyor anladığım kadarıyla..Ziraa yakın arkadaş dediğim kişi bile başklarını bulunca beni bıraktı..Neyse hoşçakalın..


2 yorum:

  1. Seni kim üzdü böyle :/ bosver ağlama onlar senin gibi birini kaybettiklerini anlayınca onlar üzüleceklerdir ...//Mrt..

    YanıtlaSil