16 Eylül 2011 Cuma

Hediye Eiffel

Evet görmüş olduğunu heykeller dün bana Fransadan gelem halamın hediyesi bende buraya koymak istedim..Geçen sene gelecekleri zaman ne istediklerimi sormuştular bende parasını vereceğimi söyleyerek bir eifel kulesi istemiştim..O zaman gelirlerken unutmuşlar bu sene tekrar gelirken ayy bu poşette ne diyerek bir baksınlar eifel kulesi hediyeleri hemencik çantaya atıvermişler hem bana hemde kız kardeşime aynısından getirmişler hak kalmasın diye..Parasını vermek istedim ama kabul etmediler..Bayrağın arkasında yazanlara göre Yapan kişinin adı Gustave Eiffel miş..Kulenin uzunluğu 324 metre ve ağırlığı 10,100 ton bulunmakta yapım yılı 1889..
Böylece tatlı Eiffel imede kavuştum ..Acaba diyorum amerikadaki kuzenimden özgürlük anıtı heykelimi istesem :) Şaka şaka onuda kendim alırım artık inşallah birgün ...
Bekle beni fransa bilmem kaç yıl sonra oradayım..
Buradan halama ve ailesine sonsuz minnet ve şükranlarımı sunarım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder