i love modaturkiye

24 Eylül 2011 Cumartesi

Kabus Döngüsü

Kabuslar beni yoruyor her gece her gece...En sevdiğim şeylerden olan uyumayı bile bana haram edecek şekilde artarak devam ediyor..Bir rüyada çok mu mutluyum hemen oradan bir şey çıkı varıyor..
Mesela dün mesela bugün..Allah'a şükür onca kötü rüyayı beynimden silmişim ...Tamam şöyle olsa korku ,gerilim filmleri izlesem sonra görsellerde arasam yada okusam anlayacağım bu yüzden oluyor diye ama değil..Hiç izlemem korku ve gerilim...Çünkü rüyalarıma girer biliyorum..
Anneme kalsa duygusal bile film izlemem gerekli tabii onlardan da kaynaklanıyor olabilirmiş ama yani onunla benim korkulu rüyalarım arasında bir bağlantı kuramıyorum..Artık kabus görmek istemiyorum..
Dün mesela adamın biri saatlerce peşimden kovaladı birde bilirsiniz ağır çekim koşuşları oluyor falan..İyice gerilmişim yani..Adam sapıkmış ben biliyormuşum falan..Adama vuruyorum ama ağır çekimde..Bir uyanışım var elim yumruk şeklinde..
Bugün oh mis rüyalar görürken bir anda yok anlatmaya midem kalkıyor bu ne ya...Uyumayacağım artık..Uyumak yasak..Bu imkansız farkındayım..Ne kadar dayanabilirim ki..Ben ki çocukken den bir kaç sene önceye kadar sırf fazla uyumak için 9 da yatan bir bireyim..Bu yaz ve bu senelerde biraz değişmiş olsa da isabet olmuş diyorum...Dilerim artık son olur...Bitsin artık bu çile..Çekemem bile bile..Aynen yani..Aynen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder