13 Eylül 2011 Salı

Noel Baba Aşkı

Evet bir kaç yazı altta Noel baba abajurlarımdan bahsetmiştim hatırlarsanız..Hemen resimlerini çekip koymaya karar verdim biraz çirkin çıkmış olabilirler ama aslında hepisini çok seviyorum ve çok tatlılar bence :)
Madem sence sence neden eleştiri karşıtıysan koyuyorsun derseniz..Hoşuma gidiyor..Eleştiri karşıtı değilim ..Çok tatlılar ahh pamuk şeker onlar ..
İşte benim noel babalarım..
Bu kardeşimin olan uykucu Noel baba ..Kardeşime benziyor.
Bu benim yani kitap okumayı seven Noel baba..Tıpkı ben.

                                         Bu sanırım dedem olabilir sakalları var onun gibi..
                                       Bu aslında bir küreydi içinde su ve köpük olanlardan
                                       alttan çevirmesi var dönerek şarkı söylüyor..Ama
                                       Kerem efendi kırdı malesef kardeşim çöpe atacaktı
                                       ben izin vermedim..Lütfen diğer öğelere dikkat etmeyin :D




İşte bunlarda Elimin altındaki Noel babalardı..Umarım hoşunuza gitmiştir..İlk iki tanesini beğenenler Tansaştan yakın zamanda temin edebilirler..En alttakinide Assortie markalı mağazadan var ise tabiki alabilirler..Sanırım aralık ayında tekrar satacaklar..Ben gene kardeşime yenisini almak zorunda kalacağım :'(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder