19 Eylül 2011 Pazartesi

Seçimlerimiz

Bazı hallarde acaba şöyle değil de böyle yapsaydım ne değişirdi diye düşündüğüm oluyor..Mesela onu seçseydim ne olurdu..Hayat bir seçimlerden ibaretken hangisinin doğru olacağını kestiremiyoruz..Hiç birimiz belki çok azımız bunu başarabiliyor..Böyle olunca bir "Keşke"ve "Ah" eklentileri peşimizce umarsızca koşturuyor..Yalın ayak bir kılıç ile..
Bazen ya çok geç başlıyoruz hayata belki de çok erken başlıyoruz..Hayat malesef bu..Ve bazen başkasının hayatı için kendi seçtiğimizi, seçtiğimize diyemeden yitip gidiyor..Bundan sonra bir türkfilmi kıvamında akışkanlık dram silsilesi illaki başlamıyor..Ama hayatında bu karar her adımda devam ediyor..Çünkü anı dediğimiz olay bir yerin yara gibi kapansa bile dikişler acıyor..
İnsan binlerce tercihten ibaret..Elma yerine çilek yiyebilirsiniz..Ama o zalim elma aklınızda kaldıysa..
Tabiki ikinci şans var mı bilemiyoruz bazı koşullarda tek şans olduğu kesindir..
Hayat Ö.s.s misali şıklardan doğrular ve yalnışlardan ibaret kimse boşları önemsemez ne kadar doğrun var ona bakarlar..3 yalnışın bir doğrunu sildiği bir hayat burası öyle değil midir?
Bir hata yaparsın tüm doğrularında gidebilir..
Neyse bir hata ile bir insan bir hayatta nasıl tüketilir..
Bunu biliyorum..
Hatanın farklısı bu..
Öyle kimseyi kırmak dökmek falan değildir..Öyle çok kırıcı biride olamadım şu zalim hayatta ...Bu kibarlık öldürecek beni en sonunda ya neyse işte..
Şimdi bende özgür kalmak dileğindeyim..
Ve evet bugün hayat çok güzel..Bundan sonrada güzel olmalı..



"Ya ben erken doğdum hayata
Yada sen çok geç kaldın bana "

dizeleri ile olayı bitiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder