22 Eylül 2011 Perşembe

Sürücü kursu-1

Dün 1 gün gecikme ile sürücü kursuna bekledim..Yaklaşık 15 kişilik sınıfı yaşlı insanlar kümesi olarak beklerken bir anda benimle akran hatta benden küçük kişilerle dolu olduğunu gördüm iki kişi hariç tabii biri annem yaşında diğeri 30 lu yaşların başları olsa gerek..
Yani inanılmaz olan hemen sınıf kanka falan olmuş..Aralarda deli gibi sıkıldım yani yapacak bir şey yok..Kimseyle tanışmak falanda istemiyordum..Ama tırstım itiraf ediyorum tüm sınıf bir günden makine mühendisi olmuş..Motor çalışmış adamlar geceden ...Kız diyor ki "Dün eve gittim 3 saat çalıştım "..Yuhh be resim alt tarafı 3 sayfa üç saat çalışılır mı ?
Bu arada bugün quiz var bizim sınıf şimdi kesin çalışıyordur ben sınıfın tembeli olarak hala okumadım çalışmadım..Bu kadar tembel olunmaz..
Neyse bunu yazdıktan sonra belki diyorum içime bit motor aşkı falan gelir..Açarım falan..Quiz ne ya ikinci günden..Amma kasıyorlar gören Odtü de falan kursa gidiyoruz sanacak ...
En çok tırstıran tüm sınıf tahminen arkamda oturan bayan(annemle yaşıt olduğunu düşündüğüm) ve ben araba kullanmayı bilmiyoruz..Resmen kompleks olduk herkes geçicek ben kalıcam falan..
Neyse tabiki kalmayı planlamıyorum ...
Vın vın..........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder