29 Ekim 2011 Cumartesi

BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN..

Şimdi bizden 5 yaş küçük çocukların güldüğü bir söz vardı " Eskiden bayramlar böylemiydi."
Böyle değildi gerçekten o bayram coşkusunu hiç unutmam..Şimdi 23 Nisanlar,19 Mayıslar,30 Ağuston ve 19 Ekim bir hayal oldu..Sanmayın ki 10 Kasım"kutlama değil yas günümüzü" bile engelleyecekler..
Çok  rahatlar..Herkesin rahatlığın evet kardeşim "Bana batıyor"..Ben Atatürk'ü özledim..
Bu alengirli işleri anlayamadım..Anladım da anlamayan insanları anlamadım..
Ben hür olmak istiyorum bu ne ya Şehit babası üzüntüsünden laf etti diye adamı kaç yıl hapse atıyorsunuz ama başbakanın desteklediği köpekler insanları öldürüyor yatmıyor..Cumhuriyet bayramı kutlanmıyor tepki veren yok ben böyle işin..Diyemiyorum terbiyem el vermiyor..Sinirden öleceğim ama susuyorum..
Lan sen kimsin de benim bayramımı elimden alırsın..Türk müsün sen? Tü yüzüne tükürdüğümün şahsiyetleri beni de alırsınız içeri ülkemi seviyorum,Atatürk'ü seviyorum ya ..Durdurmayacaklar bir gün bizi de bu ülkede hür anladık..Yazık..Boş yere herşey boş ...
Yinede inadına ..
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
TÜM HALKIMIN CUMHURİYET BAYRAMI KUTLU OLSUN..
YAŞASIN ATATÜRK VE ARKADAŞLARI,CUMHURİYET YANDAŞLARI.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder