20 Ekim 2011 Perşembe

Elmalar

Sizin istediğiniz sizi istemez sizi isteyenleri siz istemezsiniz..
Bu bir kısır döngüdür hayat böyledir..Kaçan kovalanır..
Hayvanlar aleminde bile böyledir..Siz köpekten kaçarsınız ama köpek sizin peşinizden koşturur falan..
Neyse velhasıl kelam siz elmayı seviyorsunuz diye elmada sizi sevmek zorunda değil ya..
Fakat ben elmalar ile armutları ayıra biliyorum..
Armudun iyisini de ayıların yediği malumdur..
O yüzden hayata küsmüyoruz değil mi...Bu bir kısır döngü..
Olacağı bu işte..Ama hayat umutlardan ibaret..
Umut halkın en değerli hazinesidir..
Eee bende bir yıldız kaydı dilek tuttum..Dileğim kabul olsun diye bekliyorum..
Tüm yıldızlar kaysa da olmasa da vazgeçmiyordum..

7 yorum:

  1. Hep o kısır döngü devam ediyor maalesef. Ama önemli olan içimizde ki o UMUT işte o bizi hayatta tutan.

    YanıtlaSil
  2. UMUT.. Logaritmik acı artışı. Hayal kırıklığı ise yanında sunulan bir armağan. Fazlası değil..

    İster istemez bağlanılan bir duygu. Sağ kolumu verirdim o duyguyu ruhumdan temizletmek için.

    YanıtlaSil
  3. Şey bir de koca bir paradokstur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umut istemeyen bir adam gördüm hayatımda oda sensin yada senden çok var ama göremiyorum :)
      Sağ kolunu niye feda ediyorsun ya solak mısın sen ne alakaysa benim sorum..
      Aslında umut biraz zehir gibi ama aynı zamanda bir panzehir nasıl bir şey bu çözebilmiş değilim..

      Sil
    2. Solak değilim :)

      Bir tümör gibi.. Ruha yapışan bir tümör..

      Sil
    3. İyi huyludur belki neyse sonuçta tümör ama Annem olsaydı şu an çok kızardı ağzıma bile aldırtmaz böyle şeyleri çok kızar.."Yerin 7 katmanına çıkar gelir seni bulur ."derdi kesin..

      Sil
    4. Sadece o kadar ile mi kalıyor :D Mesela adamın sol tarafında var elimle o bölgeyi göstereceğim dur sakın elinle gösterme diye ölür orada :D Kıyamam ya :)

      Bazen iyi bazen kötü.. Orası değişkendir diyelim :)

      Sil