17 Ekim 2011 Pazartesi

Klin rumm

Yorgun argın bezgin..Okula gittiğim zamanlarda hep böyleyim..Her gün o uzun yolları aş...Sınıftan yemekhaneye ,yemekhanede sınıfa yürü..Yoruyor vallahi...Bu arada eve geldim sabahın 6 sında topladığım oda cingen odasına dönmüş..Buradan saygı değer ebeveynlerime ve kız kardeşime selamlar yollarım odamın içine ettiğiniz beni gene bu kadar yorgunken temizliğe mahkum ettiğiniz için...
Bu gidişle odamı kilitleyip anahtarı yanımda götüreceğim olacak olan bu yani..
Halbuki odamı toplu bulunca nasıl mutlu oluyorum ama bunlar bana işkence olsun diye mi her geldiğimde yatağımın üstüne eşya atıyorlar çalışma masama ıvır zırı kağıtlar,yara bantları,yanık kremleri..Bir dakika odam benim eczane değil ..Hastanenin acil servisi değil..Hele hele makyaj masamın tacize uğraması yerde  saç kurutma makinası,maşa ve şarj cihazları kabloları ile dolu olduğunu söylesem kimse inanmaz...Şuan şaşkınım kimse benim odamdaki ki bu bir ilk şövalenin üstüne gömlek falan koymamış..Öpüyorum bebeklerimi..
Not:Annemin saygı değer arkadaşları vallahi bir zorunuz var kafanızda..Anneme kızmıyorum anneme böyle değiller..Beni görünce hep aynı espriyi yapmaları da gına geldi.."Evlenmiyorum teyzeciğim sanane benim evlenmemden her seferinde bir şeyime takmasan olmayacak değil mi?"...
Görülen üzere atarlıyım..Neyse yazdık oh miss iyi geldi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder