30 Ekim 2011 Pazar

Konuşmadığım Şeyler Var

Benim sevda sözleri hakkında konuşmadığım şeyler var..Eski hayallerim hayal yıkıcım sayesinde yok olunca bende yeni hayaller koydum yerine..İçine beni oturtturdum sadece ben vardım artık..
Konuşmadığım şeyler var aslında..Konuşmadığım kişilerle dolu..Konuşmadığım bir evren..Konuştuğum Allahım..
Hep çok kişiye sorsanız beni nasıl tanırlar..Hatta ben olacak kadar tanıdıklarını sanıyorlar..Halbuki benim göstermek istediğim kadarını tanıyorlar tanıdıkları %10ben ..Çünkü %90 kendiniz olduğunuzda sizin hassas noktalarınızı keşfedip hemen vurmaya başlıyorlar..Hayallerinizi,emeklerinizi,aşklarınızı hatta ve hatta sizi çalıyorlar..O yüzden artık göstermek istediğim kadarım..Buda benim ama onların bilmesi gereken kadar..
İncinmekten yoruldum artık..Bedenen değil ruhen itilip kakılmaktan yoruldum..Hep sabır taşı olmaktan yoruldum..Ne taşmış ki bırakın kırılmayı çatlamadı bile..Ama yordu..
Bıktım artık..
Yine de umudumu kayıp etmedim..Bir gün bile yolumdan dönmedim..
Emin adımlarla yürüyorum hayat yolumu..
Önüme gelen engellere rağmen daha da güçlendim..
Kör değilim artık..Koca bir sevda gördüm..
1 senede çok fazla büyüttü beni..Bazen lanetler ettirse de büyüttüğü için beni mutlu oldum..
O toz pembe gözlükleri takan kız değilim..Gerçekçi gözlüklerimi taktım..Acımaz gözlükler..
Artık körü körüne inanmıyorum..Artık yüzüme gülen insanlara eskisi kadar safca kendimi tanıtmıyorum..
Onların istediği kadar..Benim dilediğim kadar..
Aşka inancım hiç bitmedi..Belki de yanlış zaman yanlış insan..
Tamam kalben yaralanmıştım..Ama çok güzel günlerde yaşamadık mı o kalpte..
Düşününce haksızlık etmemek gerekli anladım..2 ay önce iyi tarafı demezdim..
Ama artık o kalpte o sevgi yok..O acı hiç yok..
Sanırım değişen bu..Acı ve sevda yok..Bu yüzden kötü anılarımın yanına iyileri yerleşti..
Biten bir sevdaya bu şekilde hakaret edilmemeli..Çok şey kattı bana ne de olsa..
Ben görmeden sevmeyi öğrendim..Duymadan sevmeyi öğrendim..Beklemeyi öğrendim..Hiç üşenmeden beklemeyi öğrendim..
Kendimle konuşup o varmış gibi mektup yazmayı öğrendim..
Her gün onun yüzü gülsün diye masal yazmayı öğrendim..Onu düşündükçe besteler yapıp şarkı söylemeyi öğrendim..
Sevmenin güzel bir aptallık olduğunu ama sonlarının trajediden ibaret olmadığını biraz uzağa bakınca sadece bir tiyatro olduğunu kendini daha da büyüttüğünü öğrendim..
O trajedide takılsaydım..Sonum kötü olurdu biliyorum..
Ardıma bakmamış olmaktan gurur duyuyorum..Bitmesi gerektiği yerde sevdayı bitirdiğim için kendimle gurur duyuyorum..
Ardıma baksaydım beni kayıp ederdim..Ama önüme baktım..
Aşk daha konuşmadığımız çok şey var..
Ve beni hep hazırlıksız vurdun..
Ben birilerini sevmenin bir özellik olduğu kanısındayım..Çünkü bebekleri,çiçekleri özellikle insanların değersiz bulduğu şeyleri hep sevdim..En tutulmayan..En horlanan..Hep azınlığı seviyorum..Herkesin giydiğini o sezon giymemem de bu yüzden olsa gerek..Oysa sevmek aşık olmak değildir ki..Bin kere sevebilirsin yalnızca 1 kere aşık olursun..
O yüzden ben daha aşka inancıma kaybetmedim..Tama masallara inanmıyorum kabul..Filmlere ,aşk kitaplarına...Hatta ve hatta bu bir itiraf diğer insanların anlattığı o aşksal laflara hiç itibar etmem..İnsan önce kendi olmalı..
Bence insanlar sevgiliyken yapmacıklar..Evlenince çiçek almayacaksan sevgiliyken de alma bari kızcağız üzülmesin..Ya bu konuda da gerçekçi olalım her kız sevdiği ona çiçek alsın ister..Ama bana göre bana çiçek alıyorsa ileride de almalı..Yok öyle yağma..Madem başta odun olursa zaten beklemezsin odundu der geçersin..Ama evlenince almıyorsa bit eniği aramalı..Evlenince ne değişiyor..Onun mu oldun..Sahibimi oldun..Tamam artın onun soyadına girdin malı oldun..Sana soğan alsa yeter mi..
Durun sadece onları kötülemek biraz terbiyesizce bayanlara da şunu demeliyim..Sevgiliyken kendinizi allayıp pulladınız evlenince pijama ve dağınık saç ayrıca tombik biri olmanızı anlamıyorum..Sizde ya olduğunuz gibi olun yada göründüğünüz gibi alın..Oh alan aldı satan sattı bu ne ya...
İşte konuşulacak çok şey var ..
Sevdayı,aşkı bu insanlar yok ediyor..
Vallahi bakın..Rutinlikten aşk yok oluyor.
Bende böyle işte Sezar'ın hakkı Sezar'a..
Ve ve şu var..
Tamam hayatımızın aşkı karşımıza çıkmadı..Ama hiç birimiz kaybedenler klubünden değiliz..
Çünkü biz daha aşkımızı bulmadık..O dışarıda bir yerde..Ve daha konuşmadığımız çok şey var..
Konuşmadığım her şey için daha da mutluyum..
Konuşmadığım şeyler var..Ama onlar hep olacak..
Sonsuza kadar..
Ben bitene kadar..
Evren yok olana kadar..
Sorun aşk değil..
Sorun iki yakayı bir düğmeyle ilikleye bilme..
Ogün Şanlısoy'un şarkısındaki gibi ;
"Yarısı sende yarısı bende"
"Birleştirmiyorsa bu ne biçim aşk."
Aslında sorun aşkı aramakta değil..
Sadece ve sadece bu konu hakkında yazmalıydım..Geçen denememde bitirememiştim..Hala bitiremedim..Belki devamı gelir..
Güzel çızıttırıyorum farkındayım..
Ama yoruldum..
İyi uykular cümleten..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder