1 Ekim 2011 Cumartesi

Onun arabası var güzel mi güzel şoförüde var özel mi özel..

Araba kullandım..Bir yerlere toslayacağımı..Arabayı kullanamayacağımı..Hatta ve hatta herşeyi birbirine karıştıracağımı bile düşündüm...Tedirgindim..Birileri bana bir şeyleri yüksek ses tonu ile anlatınca hep sakarlıklar yaparım çünkü..Ama hiç öyle olmadı...Çok hızlı bir şekilde olayı kavradım..
Öndeki diğer oğlanlar arabayı defalarca stop ettirmelerine rağmen ben bir kez bile ettirmedim..Bir çöp arabasını geçtim..Güzel güzel yokuşlarımı tırmandım kavşaklardan geçip yavaşca sarsmadan durdum..Tek problemim var gaz..Elimde olmadan gaza basıp köklüyorum..Biliyordum zaten trafik canavarı olacağımı..Hız tutkusu damarlarımda falan..Bakalım yarın da kendi arabamız ile çalışacağım..Unutmadan hiç bakmadan vites değiştirebiliyorum..Bu hocanın çok hoşuna gitti..
Umarım bundan sonra daha iyi olurum..
Çok mutluyum..
Mut..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder