19 Ekim 2011 Çarşamba

Sözün bittiği yer

Yüreğim bir serçenin yüreği gibi hızlı hızlı atarken..Yüreğim kalan boğazımda yuttuğum akıtmadığım göz yaşlarımla uğurluyorum Mehmedimi...Ölmedi hiç biri..Ağlamıyorum o yüzden..Onlar şehit..Diğerleri gibi leş ve şerefsiz değil...Mehmedim korkuyorum...Elimden bir şey gelmiyor diye..Görüpte bir şey yapamadığım için utanıyorum...İnsanların bu kadar tepkisiz olmasına dayanamıyorum..Hrand Dink ölünce herkes "Ermeni" olmuştu şimdi neden kimse Türk olmuyor..
Utanıyorum Mehmedim sen ışıl ışıl parlarken sen bir pis şerefsiz mermiye kurban gittin diye..Filistin halkı için "Filistinli" olup seni unutanlardan utanıyorum..
Rahat uyu Mehmedim diyemiyorum..Ellerim yazmıyor..Yüreğim gerçekleri görüyor..
Geleceğimden korkuyorum..Korkuyorum çünkü ellerimi bağlarlarsa diye..Bende savaşmak istiyorum..
Geleceğim için..Ülkem için..Kendim için..
Şimdi sen uyu Mehmedim..Zamanı gelince gel gene..
Sen ölmedin ..Ölmezsin herkes bilene..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder