9 Ekim 2011 Pazar

Tenhalaştıramadıklarınızdandeğilim

Şunu fena halde belirtmek istiyorum ki SIKILIYORUM...
Gerçekten yani evde tek başıma olmak iğrenç bir şey ..Babam kardeşime dershaneye gitme demiş GİTTİ..İnanınki git dese GİTMEZDİ..Şu var ki kardeşimin bile sevgilisi var..Sırf onun için bunu yapıyor..Ablası ise evde işte görüldüğü üzere böyle bloglara not yazıp..BÜLENT ORTAÇGİL dinlemekle meşgul...Ya benim gibi insan nasıl evde yalnız bırakılır ..Sıkılıyorum yalnız kalma kompleksi oluştu..Normalde en sevdiğim aktivite sıkıyor.Aslına bakarsanız evde birileri varkende odam da yalnız oluyorum ama genede beynen -evde birileri var ..Piskolojim vardı ..En iyisi ne yapmak biliyorum ...Ev toplamak ..Evi dağıtıp tekrar toplamayı bile planladım şuan..
Aman tanrım kendime gülüyorum...Ağlancak halime gülüyorum...Yaşasın Darth Vader..Bu ad böylemi yazılıyordu ya ..Neyse saçmalamaya başladım farkındayım..Gidiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder