10 Kasım 2011 Perşembe

Bilinmeyen-Yeni Beste


 Benim hayallerim olmak ister misin.
Yoksa gerçek olup gider misin
Bir umut var içimde seni bekliyorum
Adını bilmesem de özlüyorum
Hiç olmayan biri hiç olmayan kişi
Hiç adı yok gibi
Hiç tanışmadık belki belki de geçtik yan yana

Bir köprü başında
Hiç bilmesem seni gör tanı beni ama bilemem ki seni

Hayal mi gerçek mi
Beklediğim sevgi mi yoksa sadece düzmece mi
Herkesin aşkı yalan olmuş inanmak güç
Seviyorum diyenler olmuş hep yalancıymış
Kime inansam sana mı bayılsam
Yoksa fallara bakıp mı ağlasam
Yalnız kaldım bu dünyada
Bekledim seni koca diyarda
Bir gezegen dolusu insan var yanımda 
Ama yalnız kalmışım ben bu kutupda
La  la la la 
Güneş açsın
La la la la

Artık çiçekler kamaşsın
Bir kuş uçsun artık başımdan

Konsun senin o güzel omuzundan...


Çok güzel bir şarkı bestesi oldu diye düşünüyorum...


2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. Müzik eşliğinde de dinlemek lazım...

    YanıtlaSil
  2. Kayıt ettim onuda ..Çok ahım şahım değil ama güzel genede...

    YanıtlaSil