4 Kasım 2011 Cuma

Bu film izlenir-Anadolu Kartalları

Anadolu kartallarına gittim..Tekrar gideceğim o kadar beğendim ki.O nasıl hava gösterileridir ya bayıldım..Her oyuncu rolünü ayrı ayrı güzel oynamış özellikle Çağatay ve Özge'nin performansı çok hoşuma gitti..
5 dk gözükmesine rağmen Ediz Hun da oynuyordu..Hava Ordu komutanı olarak..Çok da yakışmış..Onu görünce kalbim duracak gibi oldu...Çok mutlu oldum..
Hiç pişman olmadım izlediğime verdiğim bilet parasına hatta hiç bitmesin istedim..Çok sevdim..Ağladım..Ağladım..
O üniformayı giyemediğim için tam ayağıma kadar gelmişken talihsizliğim yüzünden devamlı kaçırdığım için..Ağladım..
Hele o düğüne havacıların üniformaları ile gelmesi çok hoşuma gitti...
Uçaklar ,şovlar..Gerçekten Türk Hava Kuvvetleri film yaparsa böyle güzel yapar işte dedim...
Havacılıkta ya pilotsundur ya değilsindir..Uçmak uçmak..Çocukluk hayalimken bu filmde sanki bende uçtum..Hatta o kadar etkilenmişim ki..Bu gece bende f-16 ile uçtum..Hayalim gerçek oldu yani..
Gidiniz efendim..Oyuncu kadrosuyla,müzikleriyle bence her şey tas tamam ..Çok minik eksikler dışında tam olmuş..Temiz olmuş..


Ey Ana! Eğer Oğlun Bir Asuman Aşkına Tutulmuşsa Bırak Uçsun!


Düğünden kare..

Not:"Solo Türk" ve "Türk Yıldızları" siz ne güzelsiniz öyle ya..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder