29 Kasım 2011 Salı

Tek Seferde


                                          Bugün olanlar oldu
                                          Gün doğdu
                                          Limon kabuğu saçına düştü
                                          Bir yel aldı kokunu savurdu
                                          Bir güneş patladı
                                          Kahkahan kulağımı çırmaladı
                                          Ben seni izledim
                                          Yüzüne çekirdekler yapışmış
                                          Tek tek topladım
                                          Uzaktan bir de bakış attım
                                          Sen gökyüzüne sürgün yüz
                                          Ben yüzüne avare
                                          Sen zerdali çiçeği
                                          Ben gülün bülbülün
                                          T ek seferde gördüm gözünü..
                                          G.Ü


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder