4 Aralık 2011 Pazar

E varsa vardır

Bugün öykümün devamını getirmeyeceğim zaten öykülere bu düşük ilgi devam ederse de bitirmeyeceğim :/Ah en iyisi şarkı dinlemek başka bir şey değil..
Tatlı melezimizin tatlı şarkısını dinleyelim diyorum..Tatlı ama evet öyle..İlk defa kendisini Lazy song da görmüştüm iyiki görmüşüm ayıp olurmuş.
Kızların sesini duydum ahaha insanın böyle sevgilisi olsun bin sene borcu olsun diyenler var var biliyorum içinizi okuyorum tamam mı :)
Eee erkeklerin Megan Fox'u,Adriana Lima ...Shakira'sı varda kızlarında Justin i olsun ,Bruno'su olsun adları aklıma gelmeyen işte şarkıcıları olsun aaaa kendim için unutmuşum John Bonjovisi olsun efendim :)
Şimdi john bonjovi diyince bir hoş oldum.Okuduğuma göre Bade İşcil de benim gibi aşıkmış bu adama Bade hanım çekil aramızdan ben aşklarımı paylaşmayı hiç sevmem bu sevda ölüme gider :)
Hani benim en sevdiğim dünyadaki şarkının It's my life olmasıda bu yüzdendir.Adam yıllanmış şarap gibidir efendim..Aslında ben bugün blog yazmayacaktım.Of gene yazdım hatta ben olayları bu rahtekeye getirmeyecektim içine ettim gene.Neyse artık zaten çokda umrumda değil bu hafta buralarda olmayacağım vize haftamın en ağır haftasına giriyorum efendim.Çulsuzum falan.Ders çalışmalı.Ben mesela gidip organik kimya çalışmalıyım son 30 sayfa kaldı oh be demeliyim..
Yesinler yesinler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder