25 Aralık 2011 Pazar

İstanbul'u özledim

Ben İstanbul'u özledim..
Deniz manzaralı kamelyada oturup gemilere bakmayı o serin marmara ve karadeniz havasını içime çekmeyi özledim..Finallerden yüksek notlar alıp İstanbul'a gitmek tek hayalim..Ben ablamı özledim..Yegenimi özledim..Hatta balinamı bile özledim..Ben İstanbul'da en çok neyi özledim..Neyini özlemediğimi biliyorum mesela ama neyini özledim..Ben ıssız İstanbul'um olan o yeri özledim..
Boğazı sisle örtülüyken gece 5 hava buz gibiyken çıplak ayak balkonda oturup Rus yazarların kitaplarını okumayı özledim..Balinamı özledim ...Kerem'i salıncakta sallayıp tüm gün bokunu temizlemeyi peşinden koşturup durmayı..Ablamı,eniştemi özledim..
İstanbuldaki yalıları , Ceneviz kalesini özledim..
Ben İzmirliyim İstanbul'da yaşamak benim için cehennem ama şuan özledim içinde barındırdığı insanları özledim çünkü..İstanbul onlarla güzel..İstanbul'da güzel..Yavuzu ile Kanunisi ile bir başka güzel..
Not:Yukarıdaki açılış resmi benim fotoğraf karemden bir nadidedir..Çalmayınız isteyiniz lütfen..!
Yer:Beykoz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder