28 Aralık 2011 Çarşamba

Rol çalan oyunu

Bir umuttu içimizde biriktirdiğimiz..Yine o umutları kendi ellerimiz ile yıkmıştık..Önce legoları üst üste koyarak hayalden evler inşa ettik sonra anne,baba ve çocuklar..Sonra biri gelir ve hepsine tekme atar ve bozar..Göz yaşları ile baka kalmanız kimin umurunda?
Hayatın bize verdikleriyle yetinmek zorunda kaldık..
Zincirlerimizi hepimiz bir dönem kırmaya çalıştık..Bazen ailelerimizden kopmak istedik bazen sevgililerimizden bazen kendimizden..Ama hayır! hayat buna müsaade vermez..Birileri hayatımıza girer ve olmadık yerde sapmalarla..Sizin hayatınızda kendi baş rolünüzü çalıp sanki onlar varmış gibi olurlar..Tiyatroda bunlara "Rol çalan" diyorlar..Yani bir kaç dakika orada olmalarına rağmen sanki saatlerdir oradaymışlar hissi verip baş roldekini yok ediyorlar..Yok oluyoruz..
Biz kırılan kalblerimizi onarmak yerine üstüne soğuk su içiyoruz..Birde başkaları ile kendimizi avutmaya çalışıyoruz..Bir kazakla,bir adamla,bir kadınla,çikolatayla..
Ama artık buna izin vermemeli..
Gerekirse siz rol çalın..
Hayır adice değil savaşarak,düello yaparak..Artık biz yıkılmayalım..
Neden hep iyi insanlar filmlerde ezilirler..Hinliğe neden kafaları çalışmaz..Çünkü biz hep sanıyoruz ki herkes bizim gibi..Hayır efendim ! Herkes siz gibi değil herkes sizi siz yapan şeyleri talan etmekle meşgul..
İzin mi vereceğiz? Evet diyen sesleri duyar gibiyim çünkü bir çokları bu hayatlarına devam edecekler..Aşk acısı çektikçe ya yemeğe yada yeni sevgililere sarılacaklar..Halbuki hangi konuda olursa olsun anladım ki en iyi şey önce rahatlamak..Sakin kafa..
Radikal kararlar..Eşittir artık daha az acı..
Kalbin mi kırıldı?..Yazı yaz..Bakınız ben..Ruhun mu sıkıldı..Yazı yaz..Ben yahu..
Kendime yeni koku aldım mesela iyi geldi..
Birde takılar..Şimdi bu yaptığım ne işe yaramayacak yatıştırma yöntemleri..
Halbuki şuan yaptığım ne beynimi doğruya sevk etmeye çalışıyorum.
Bunu yapmalıyız..
Bizi mahvetmelerine izin vermemek için..
Rol çalan oynamaya başlayalım..
Bu resim ne mi alaka..Hmm düşündüm de biraz gülelim bana benziyor sanki :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder