23 Aralık 2011 Cuma

Savaşa Hazır

Aslında her şey olması gerektiği gibiydi..Tek eksiklik yitip gidenler olmuştu..Bazen umutsuzluk bassada geri getirmeyi bilmek önemli olandı..Bazen Allah bize mucizeler sunuyor sonrada onları bizden alıp,ağlatıp öyle sınıyordu..Malesef hayat sadece sınavdı..Senin soruya verdiğin cevaplardan ibaretti hayat..Bunu çok küçükken anlamıştım bu devri alem böyle dönüyordu..Elimden gelen bir şey yoktu çoğu zaman ..Zaten kiminle tanışacağım bile önceden belliydi sadece bazı yerlerde bana seçme hakkı verildiğini anladığım da oyunu kurallarına göre oynamam gerektiğini anladım..Hala kuralları tam tutturamıyorum malesef ama bunu artık daha ciddi başarmaya başlamıştım..
Tamam dedim o zaman ..Kurallar ne isterse ona göre..Seçme hakkım geldiğinde hiç sinirlenmemeye karar verdim..Çünkü sonuç daha kötü oluyordu bunu keşfettim..Fakat insanlarda üstüme saldırdılar çala bildikleri kadar kalbimden sevinçlerimi çalmaya karar verdiler..Deli dolu hallerimi çalmak istediler..Ruhsuz ahlaksız dünyalarında..Benim neşemi..Sevgimi çalmak için her gün didindiler..Hatta utanmadılar hayallerimi çalıp..Söylediklerimi de yaralamaya kalktılar..Kurallar belliydi..Ateş et ve unut birinci kuraldı..Ateş ediyorlar ve unutuyordular..Ben ise tetiğe basmayı bırak silahı tutamazdım elimde hala tutamadığım o şey..Sonra susuşu kendime silah edindim..Siz hiç çok konuşurken aslında en çok susabilen olabilir misiniz..Çok konuşuyorsun ama aslında senin hakkında bir adım ilerleyemezler..İşte asıl mesele buydu..Sonra benimle alay ettiklerinde de güldüm onlara..Baktılar bu kız buna da gülüyor..Malzeme bulamadılar..
Şimdi öyle bir yol ki..Ne bir adım ileri adım atmak isterim ne bir adım geriye..Ne ölecek gibi yaşarım ne ölmeyecek gibi..Hayatın tam ortasında durdum..Ne ileri ne geri...
Savaşıyorum..Bir ninja gibi..Demiştim ya ninjalar samuraylıktan atılan adamlar diye..Benim işim bu efendim..Hayatla savaşmak..Gerektiğinde kendini öldürmekten geçer savaşcı olmak..Onur içindir her şey..Birde onursuz insanlar vardır çevremizde ne yazıktır onlara..Onurunu kaybetmiş adam kendini kaybetmiştir aslında..Sana dair bir şey kalmaz geriye ...
Ben bu kurallarla oynayamadım belki hayatta ama kendi kurallarımı koydum..Bir kural daha koydum kendime bazı insanlarla asla sözlü kavga etmemeye ant içtim..Çünkü onlar hep haklıdırlar kendi dünyalarında onları delip geçemezsiniz..O kafaları bir bok yemez ve sizi sinirden kudurtana kadar uğraşırlar..
Birde kendi kendine gelin güvey olanlar vardır her şeyi bir nedene bağlamak adetleridir..Ne sinir bozucudurlar durduk yere ..Çoğu zaman zaten insanları deli ederler..
Birde kıskançlar vardır sana iftira atarlar..Bunlar en beteri onlarla savaşmak en zoru ama yapacak bir şey yok...Durmak yok savaşacağız..
Kuralları unutmadan..Kendinde kopmadan..Sen hep sen olarak kalarak..Ben hep ben olarak..Savaşarak..

Kılıcımı bileyledim..Savaşa hazırım...

1 yorum:

  1. Savaşında başarılar dilerim! SAvaşlarda iki tarafta büyük kayıplar verebilir dikkatli olmalısın...
    Güzel yazı olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil