29 Aralık 2011 Perşembe

Water of elephants


Bu filme bayıldım..Ben Robert Pattinson dan pek hoşlanmayan biriydim ama bu filmle kendine beni aşık etti..Oyunculuğu ve yakışıklılığıyla büyüledi diye bilirim..Tabiki en sevdiğim ikinci bayan hollywood oyuncusu Reese Witherspoon da (1.tabiki benim için Charlize Theron)..
Bu arada türkçe adını "Aşkın büyüsü" diye çevirenlerde harbi gerzek ve yersiz insanlar yok artık ya artık aşmışlar uydurmada..
Konu veteriner olma yolundaki son sınavını ailesi ölünce vermeyen Jacob şans eseri bir trene atlar tren sirk aracıdır..Ve sirkte çalışmaya başlar orada Marlena ve August olan patronları ile tanışır..August cani biridir ..Zamanla Rose adlı fil e bakan Jacob patronun eşi Marlena ya aşık olur ama aşkı karşılıksız değildir..Sonuna kadar izlenmesi gereken çok hoş bir film tamam atraksiyonlu değil ama ben bu durağanlığı sevdim ve tam not veriyorum ..
İyi seyirler..
Not:Filin poloncadan anlaması ne hoş :)
Utanır insan böyle güzel olunur mu Robert ?!
Bir kaçış anı..

2 yorum: