i love modaturkiye

24 Ağustos 2011 Çarşamba

Veda Busesi-Ablam ve Yegenime İtafen..

Çok seviyorum ben onları nasıl anlatsam size örnek vermek gerekirse görmediğim bir deniz canlısı gibi merakla ,aşkla seviyorum onları ..Bir kuş gibi özgür seviyorum kanatlarımın altına alabilecek kadar..Bir bebek yumuşaklığıyla seviyorum tertemiz ,pembe,mis kokulu...
Sıla koyuyor insana ablamdan ayrılmak yegenimden ayrılmak üç koca ayı birlikte geçirdiğim o insanları bırakmak hergün  10 defa altını temizlediğim emzirdiğim yegenimi "biberonla" bırakmak..Ablamla izlediğimiz dizileri ve benden habersiz izlediğini öğrendiğim dizim için münakaşa edişlerimizi ben işte bunları seviyorum..
Şimdi düşünüyorum da ablam evlenmeden önce bebek sahibi olmadan önce onunla didişmelerimiz bitmezdi hatta aynı ortamda nefes bile almaya tahammülümüz yoktu şimdi herşey bu kadar nasıl değişti resmen birbirimizsiz olamıyoruz..
İkimizde ikizler kızıyız.:)
Yegenim minik bebeğimiz bize uğur getirdi..Onun o gülüşüne ölürüm ki ben ..Ömrüm o benim..Ölürümmm...
İşte böyle şimdi sabah olacak ben kalkmak istemeyeciğim bir hava limanından ancak bu kadar nefret edebileceğim ikinci bir emre kadar sevmeyeceğim orayı o uçak götürdüğü gibi getirene kadar sevemeyeceğim gökyüzünü..
Ablamı seveceğim ben..
Meleğimi seveceğim..
Onu kucağımda "Seninle herşeye varım ben sen benim uğurlu yolumsun.." şarkısını söylerek çevirdiğim sonra yere bırakınca sarhoş gibi düşen yegenimi düşüneceğim..
Her gün özleyeceğim...


o yüzden bu şarkı onlara gelsin..
Biliyorum bir gün bir gemi gelecek
Bu sensiz limana ama o gelene dek
Sensiz kalacak bu şehir 
Sensiz kalacak bu liman 
Sensiz kalacak bu güller
Taki o gelene kadar gökten yıldız toplayacağım
Senin o salkım salkım saçlarına ışıl ışıl
Bir taç yapmak için ..
Not: Emily ve Joe sizi seviyorum :)

19 Ağustos 2011 Cuma

Hür olmak-Yeni Bestem


Bozkırların altında
Başaklar yeni çıktığında
Koşuşurken çocuklar
Özgür topraklarda
Hür olmak ister her insan
Birazda uçmak
Kanatları takın kuşlar
İçimde bir kuş var
Yüreğim pır pır giderken
Toprağı destan söylerken
Ninniyle gece uyurken
Onu düşünmek var..
Bir poyraz gelse
Beni de götürse
Hür olmak varken
Denizlerde gömülmek dibe niye
Herkes kuş olmak ister
Biraz kanat herşeye değer
Bugünde söylensin sözler
Hür olmak herşeye değer..
G.Ü(Kiraz Çiçeği Ninja)

17 Ağustos 2011 Çarşamba

1.öykü- SemizOtuyla Pırasanın Aşkı

Semizotu her sene olduğu gibi gene olduğu yerde dururken yanında bir şeylerin kıpraştığını fark etti..
Minik bir semizotumuydu acaba çıkan bir türlü karar veremedi..Derken gökyüzü tepeye çıktı ,aşağı indi,bulutlar çıktı,indi..Semizotunun dibi kıpraştı durdu derken değişik bir şey çıka geldi..
Birde ne görsün bu bir pırasa..
Çok şaşırmıştı semizotu bir pırasanın onun dibinde ne işi vardı öyle..
  - Bak bakayım sen bana !
 -Efendim bana mı dediniz ? ^^
 -Evet söyle bakayım Pırasa adın var mı senin kimlerdensin sen böyle
 -Adım Pıransa Pırlasankaya efendim buraya tayinim çıktıda..
 -Haha şakacı seni alay mı ediyorsun benimle hepimiz sebzeyiz burada ne tayini..Hay Allahım tüm delilerde beni bulur zaten..Bu arada bende Semiz Temiz im..
 -Memnun oldum Semiz Temiz Hanımefendiciğim siz ne kadar güzelsiniz öyle..
 -Bak sen şu kadarcık boyunla sapıklık mı yapıyorsun ..
 -Yok estapitipiti ne haddimize gerçekleri söylüyorum..
 -Peki bakalım anlat bana hikayeni Pırasa Pırlasankaya..
...Tobe Cont.

16 Ağustos 2011 Salı

Uyuşturucuyla Şarkı Söylemek..


 Rahmetli Amy ciğimin sesinden güzel mi güzel bir parça bugünün konusu Amy..
Herkesinde bildiği üzere 6 grammy ödülüne aday gösterilip 5 tanesini kazanmış.. Yanlış hatırlamıyor isem U.S.A ,Amy i bağımlılığı yüzünden ödül törenine almamıştı ve Amy ye dev canlı ekrandan ödülünü göstermiştiler..
Amerikaya vay anasını bee demekten başka birşey bulamadım..Ama düşüncelerimi benim zihniyetimde olanlar anlarlar sanırım..Batak Batağı..
Sen o kadar para içinde ol..O kadar güzel sesin o kadar güzel şarkıların olsun ama şu hayatta bir tutunama..Şu hayata hep bok yerinden bak ..
Gül gibi ses gitti ona yanarım..Yoksa ne tanırım Amy yi nede uyuşturucu kullanması beni ilgilendirir..Haa bu onayladığımı göstermez resmen karşıyım ama bu bana onu yargılama hakkınıda vermez..
Bugünlük bu kadar fark ettiyseniz şarkılar koyuyor neden çünkü bunu yeni keşfettim ve b*kunu çıkarmam gerekli değil mi :)
Ben Amy nin en sevdiğim şarkısını sizinle paylaşmak isterim..

Bir dinle :)


Bunu bir dinleyelim ..Uçurr....

15 Ağustos 2011 Pazartesi

Ataya Aşık Kadın Fikriye Hanım..

Uzun zaman önce Salih Bozok'un "Latife&Fikriye:İki aşk arasında Atatürk"adlı kitabı okumuştum kitabın kapağında gördüğüm ne hoş bir bayan dediğim Fikriye Hanım geldi bugün aklıma..
Okumayanlar bilmezler onu ..Onun Mustafa Kemal'e olan büyük sevdasını..Kimi kaynaklarda kendini öldürdüğünü kimi kaynaklarda öldürüldüğünü yazmışlar..Tek bildiğim iki kadının bir adamı sevdiği..
Latife Hanımada günümüzde haksızlık edildiğini düşünmekteyim..İlk cumhurbaşkanı eşinin hatta ve hata Türkiye Cumhuriyetinin kurucusunun eşi olmasına rağmen neden hep bir silik karekter olarak onu itelemişiszdiriz anlam veremiyorum..Halbuki 2 yıl 5 aylık evlilik sürecinde inkılapların uygulanmasında Mustafa Kemal'e katkısı çoktur..
İnsan ne Latife ye kızabiliyor nede Fikriye ye tek gördüğüm bir adam için mücadele eden iki kadın.
Biri güzel,alımlı,Atatürk'ün sevdiği (büyük ihtimal aşık olduğu kadındır.) kadın Fikriye..
Biri kültürlü,iyi aileden gelme,Atatürk'ün nikahlı eşi Latife..
İkisinede kızamıyor insan..
Biri aşkı için ölmeyi seçiyor..
Diğeride yıllar boyu sadece aşkının heykeline bakan evinde sessizce kanserle yaşamayı..
Ama ben Fikriyeyi başka görüyorum bambaşka gözleri var onun ..Gözleri konuşuyor sanki verem hastası bir genç kızın gözleri değil bunlar aşkı için acı çeken bir genç kızın gözleri..Mustafa Kemali en zor anlarında yalnız bırakmayan mutlu eden bir kız var..
İyisimi bu kadarla bırakalım..
Aşk sen nelere kadirsin..

14 Ağustos 2011 Pazar

Yardım çağrısı

Aslına bakarsanız dünyada binlerce şey olmasına rağmen biz sadece bir kaçına rastlıyoruz..Dünyada pek çok çocuk ölürken biz ne yapabiliyoruz..Hiç..
Gerçekten bunu yazmak bile öyle güç..Televizyonda kanalları değiştirirken haberleri görüyorum normalde durmam bile hep cinayet hep ölüm dayanamıyorum izlemeye ben halkın gazete okuyan kesimindenim orada cinayet sayfalarını atlayabilirsiniz..
Neyse durdum bir an ..Afrikalı biz zavallı çocuğun an ve an ölümünü izleyen ,izlerken ağlayan ingiliz bir kadın gördüm..Hissettiklerimi anlatamam..Çocuğun ölmesini bekleyeceğine neden onu kucağına alıp birşeyler yedirmiyorsun ,içirmiyorsun neden doktor getirmiyorsun ..Nasıl bir insanlıktır bu nasıl birşeydir..Hayvanlar bile ondan daha merhametli nasıl olurda zavallı çocuğu akbaba gibi izler..Hala aklım almıyor.Ben artık insanları anlamıyorum ..
Lütfen bu seneki bağışlarınız türk kızılayı sitesi veya türk diyanet işlerinden okuyarak telefonunuzdan attığınız 3 mesaj bu insanlara 15 tl olarak gidecek..Ne olur milliyetçilik yapıp benim halkım açken ben onlara atamam demeyin..Zamanında Afganistan bizimle hiç bir komşuluğu yokken bize kurtuluş savaşında para göndermiştir ve bizde onlara hala yardım etmekteyim..Yardımlaşmalar bir halkın kurtuluşudur..Aynı durumda bizde olabilirdik o zaman ne diyecektiniz...Ne olur vicdanınızı bu gece dinleyin ...
Bağışlar için;
 http://www.diyanet.gov.tr/turkish/dy/Diyanet-Isleri-Baskanligi-Duyuru-11784.aspx
okuyabilirsiniz..
Veya
http://www.kizilay.org.tr/kurumsal/haber.php?t=-Haberler-Afrika.Aclik.Cekiyor.Turk.Kizilayi.Yardima.Kosuyor

Diyanet üzerinden yollamak için 5601 e 
Türk kızılayı üzerinden yollamak için 2868 "e boş mesaj atarak yollayabilirsiniz..
Her bir mesaj bir can demek,bir can insanlığa atılan güzellik demek.. :'(
Teşekkürler..

11 Ağustos 2011 Perşembe

7Kat-Şiir gibi Aslında Bestem

Bugünler çok düş görer oldum
Bu günlerde çok derbeder oldum
Ama neden diye sormayın
Yüreğime bakıp kaçmayın
Herkes aynı yolda yürürken ama
Dokunurlar benim yarama
Herkesin derdi var boyundan büyük
Benimse dibime kadar 7 kat
------
Evrene yolladım
Küçük bir kart
İçinde yazıyor Bir Rahat
Ver!
Sesleri duydum
Kulağımı tıkadım
Gerçekleri görünce nasıl kör oldum
Sağırdım duymadım adım adım
Terk edilişine içiyor kadın..
--------
Yürüye yolda insanlar mı var
Yoksa neden çarpıp duruyorlar
Yarama yarama fena değiyorlar
Bu acıyı daha arttırıyorlar..
--
O yüzden ben
bu gece sarhoş oldum
Bir terbiyesize vurulup kayboldu
İşte ben bu yüzden
Acılara merhem oldum
Onlar sarmalıyken yaramı
Ben değip ilaç oldum..
7kat ellerden yardım buldum ben..
---
G.Ü(KirazÇiçeğiNinja)

Karton mucizesi-Danbo

Onu size tanıtmaktan onur ve gurur duyarım adı Danbo :)
Onu ilk defa bir arkadaşımın profil resminde görmüştüm adını bilmediğim halde gittim tüm google da aradım taradım ve buldum bu sevimli mi sevimli japonya ve dünyada çok ünlü kartondan bir karekter o kadar ünlenmişki oyuncakları,anahtarlıkları çıkmış..
Bir kaç örnekle etrafı renklendirelim diyorum :)
Birincisi Bana benziyor :)                                                                                                                              

10 Ağustos 2011 Çarşamba

Eski Türk Filmi Severim-Nisan Yağmuru

Öncelikle videodaki filmin adı "KADIN ADLA UNUTMAZ" şarkıyı söyleyen Berkant(<3) ,Nisan yağmuru adlı eserdir...Zevkle dinleyiniz.....
Ben en çok EDİZ HUN u severim ..Öyle severim ki bir filmini gördüm mü iki elim kanda olsa izlerim yegenim kucağımda izlemişliğim çoktur..Öyle saplantılı bir sevgiki üşenmedim hayatını araştırdım saatlerce resimlerine baktım..Gördüm ki sevilmeye değermiş..Diğer sanatçılar gibi seks furyasına alet olmamış mesleği bırakmış..
Ben en çok HÜLYA KOÇYİĞİT  i severim..Hele bu ikili aynı dizideyse değmeyin keyfime işte ancak o zaman çıkar keyfi..
Yıllarca hayallerimde onları evlendirdim..Hatta neden evlenmediler ya rabbim birbirlerine ne çok yakışıyorlar hiç mi birbirlerinden etkilenmemişler diye düşündüm ..Meğer evlenmek istemişler sevmişler birbirlerini ama Hülya Koçyiğitin annesi onay vermemiş..Eee ne diyelim her işte bir keramet vardır ..Ama birbirlerine ne kadar çok yakışıyorlar..Sağolsın TRT1 geçen temmuz ayında bu ikilinin pek çok filminini ardı ardına yayınladılar bende zevkden dört köşe olarak izledim...Ne Ediz Hun*un yakışıklı yüzü nede Hülya Koçyiğit*in güzel yüzü yıllarda eskimiş..Hala ikiside güzeler..sanki zamana meydan okumuş gibiler oysa Tarık Akan,Cüneyt Arkın,Kartal Tibet,Filiz Akın ne çok değiştiler...Ama benim ikilim sadece biraz zamana yenik düşmüşler o kadar..Keşke onları tekrar aynı filmde görsem..Gerçekten hoş olurdu..En çok "Kadın Asla Unutmaz" ve "Hıçkırık" ,"Samanyolu" favorim...
İlk iki filmde de asker olmuş Ediz hun birinde bahriyeli diğerinde teğmen pilot rolünde üniforma öyle cukkkk diye oturmuş ki üstüne gerçekten hakkını vermiş..Neyse herkes ne çok sevdiğimi anladı zaten..Artık benden bu kadar ..bence sizde bir filmlerini izleyin benim gibi... 

Tavsiye Film İsteyenlere Lokum Tadında..

Dün ne izlesem diye çeşitli sitelerde dolaşırken uzun süredir izlemek istediğim bir film olan KEFARET i izlemeye karar verdim hemen açtım..Gerçekten hoştu tamam kabul edelim tatmin olmayabilirsiniz ama bu kişilerin doğallığını ve o devre uygun davrandıkları gerçeğini değiştirmez ..Cecelia ve Robin  aşklarını katıksız yaşamak istediklerinde küçük bir safın onların tüm bir yaşamını alt üst edeceğini kim bilebilirdi ki..Oysa babası üstüne basa basa "gözlerinle gördün mü?" sorusuna yalan söyleyip "evet gördüm robin di "diyebileecek kadar ahmak bir kız..Ve yıllarca bunun bedelini Cecelia- Ah zavallı aşık gerçekten aşık olduğunu kanıtladı..Bahtsız Robin-Onun kadar yakışıklı ve zeki bir gencin hem iftiraya uğradığı yetmedi tüm yaşamı mahvoldu..Ve küçük Ahmak-Tüm yaşamı boyunca pişmanlıklarla boğuştu...Konuyu çok kısa anlatacağım özellikle olaydan bahsetmemeye çalışıyorum tadı kaçsın istemem :)
Robin zeki bir genç adamdır annesi Cecelia*ların evinde kahyadır ve kızımızın babası senelerdir bu genç adamı okutmaktadır..Bu ikili birbirlerine deli gibi yanmaktadı gençlik ateşiyle biraz ileri gidecekken küçük Ahmağımız herşeyi yanlış anlar ve felaketler başlar...


Ve gelelim diğer filmimize ben Türk yapımı film izleyen biri değilim haaa Ediz Hun  ve Hülya Koçyiğit olursa o ayrı..Genelde son yıllardaki türk filmlerinden Vavien ve bir kaç filmden hoşlandım..Dün den geliş onu gördüm ..Adı "Bizim Büyük Çaresizliğimiz" adlı bir film resimdeki oyuncuları görünce İlker Bey ve Fatih Beyi hemencik izlemeliyim dedim..Açtım izlemeye koyuldum kamerayı özelliklemi öyle seçmişler yoksa bütçe kıtlığından bilemem ama biraz mat buda tabii hoş olmuyor ama biraz sabır ederseniz hemen filmin günlük yaşamda olabilecek herşeyi barındırdığını hissebiliyorsunuz..Olayımız şöyle oluyor; Ender ve Çetin birbirlerini dünyalar kadar seven arkadaşlığın kitabını yazmış birlikte yaşamaya 3 ay önce başlamış eski dostlardır derken birgün eski arkadaşları Fikret ailesiyle beraber arabadayken kaza geçirir ve anne babasını kayıp eder onun Almanyaya dönmesi lazımdır ama kız kardeşi Ankarada yapayalnız kalacaktır..Bu ikiliye Ultimatom yaparak Nihal i onlarla yaşamya ikna eder..
Derken tahmin edilen olur ve oğlanlarımız kıza aşık olur..Birbirlerine Nihale olan aşklarını söylerler..Tahmin ettiğiniz üzere birbirlerine dalmazlar dövmezler sarılıp birbirlerii öperler destek olurlar..Nihale hiç bir zaman sarkmazlar herşeyi içlerinde yaşarlar hem Nihalin ağabeyleri hem babası olurlar..Nihal değişir bazı hatalar yapar..Bla Bla Bla siz izleyin artık değilmi :)

7 Ağustos 2011 Pazar

Oruç Günlükleri1

Oruçluyum oruç kafama vurdu resmen..
Normalde acıkmam,susamam..
Ama oruç olduğumu bildiğim için kendimden geçiyorum..
Ders yapayım dedim kafamı toplayamadım..
Oyun oynayayım dedim yenildim..
Anlayacağınız sefil bir haldeyim.. Allah aç ve susuz insanlara yardım etsin..
Çünkü gerçekten bu inanılmaz kötü ve zor bir durum mide boşken kafada çalışmak istemiyor..
Hatta bunları bile zar zor yazıyorum..
Bayılacağım yakında..AH şu zalim saatler neden geçmezler..

6 Ağustos 2011 Cumartesi

-Benden Habersiz :D

Aradım seni bu şehirde
Hadi kork düştüm peşine
Bulursam seni bir yerde
dadadaada
---
Tuttu fırlattı beni :)

5 Ağustos 2011 Cuma

Bu blogun tek okuru benim

Ya yeminlen benim bu blogun tek okuru eminim artık vallahi :)
Ne yapalım işte kötü kader kötü bir yazarım..
Ama içimden geleni yazdığım içim çok mutluyum 
Evet ben okuyorum sadece ama yinede hala ve hala inatla mutluyum ..
Allah'ım çok mutsuzum yalan söyledim bende okunmak istiyorum :'(
Neden kimse benim yazılarımı okuyorum ühüüüüü ( :'(  )
(Aslında şuan kendime gülüyorum :D )
Bir gün benimde okurlarım olacak mı?
Acaba ben bu blog işini beceremiyor muyum?
Aman kimden kötü işte kafam iyi oluyor yazıyorum kendi kendime böyle ..
İyi yaa tek takılırım ben artık..
Sona doğru yaklaşırken fark ettim ki ikizler burcuna has özellikleri bir yazı içinde ancak bu kadar güzel yansıta bilirdim resmen iki kişilik yaşıyorum ya rabbim ...

oh know..

Şimdi dinliyordum sizde dinleyin hadi :)

Kafa..


Benimde hakkım güzel şarkı dinlemek sizinde :)

Ya sonra- Ya sonra ne oluyor

Bugün izlediğim basit ama çok hoşuma giden bir film oldu..Sonunu başından kestirebileceğiniz..Adem'e "lan sen ne bahtsız bedevisin çöle gitsen kutup ayısıbulursun.."diye bileceğim bir adam ..Her şey bu adamı buluyordu resmen..Ama dediğimiz gibi sonu başından belli bir filmdi..Ama nasılda buna rağmen ben merakla sonuna kadar izledim ve hatta şuan bunları yazıp bu filmle artı birde puan veriyorum..

Özellikle de filmin şarkısı "hayat arkadaşım" şarkısı pek hoşuma gitti ..O ne samimi şirin bir şarkıdır öyle ya rabbim..Aaaaa unutmadan Deniz Çakır'ın saç modellerine o kadar hayran kaldım ki bende kıvırcık kafamda uygulamaya karar verdim..Hele o deniz kabuklu o toka nedir öyle yaa filmde olaydan sapıp gözlerim tokada asılı kaldı o kadar hoşuma gitti..
Neyse bence güzel başladı adı neden "Ya Sonra" derseniz bence bir izleyin ya inanın çok kayıp değil adı da mantıklı olmuş salak saçma olmamış hanisi..
Neyse kutsal damacana gibi şeyleri izlemekten daha iyi sanırım (+10 kat)
İyi seyirler kutsal süpriz yumurtalar.. :)
Not:O düğündeki beyaz at nereden çıktı :) harbi beyazlı atlı prensti ama attan düşene kadar :)

Bir kahvenin Bin yıl Hatırı -Harbi Var ama +_4

Bugün çok sevdiğim yakın bir arkadaşımı ziyarete gittim biraz aşk acısı çekiyordu ..Eee aşk acısı varsa arkadaş omzuda var değil mi ?..Bizde ne işe yarıyoruz bugünler içiniz diyerek atladık gittik ..Eee iki fal bakan insan yan yana gelirse ne olur kahve içilir fallar bakılır..Kalbi kırılan insanlar için birebirdir kahve falı arkadaşa ümit verilir ,bak yeni aşk var deni :)

Bu arada kimileri içinizden ramazan ayında kahve falıda bakılır mı derse,,Cevabım 1.para ile bakmıyoruz 2.uyduruyoruz zaten :D
Yani amaç sadece mutlu etmek uydurmasyon akıl dağıtmak yoksa elbette bizde bu aylarda bakmayız..
Böylece fallar bakıldı yeni aşklar görüldü"parantez içinde o dört vadedeki aşkım eğer bulmazsa arkadaşa kızacağım şaka şaka " ..
tabii benim ona söylediğim şeylerde çıkmayacak ama bu kahvenin harbi kırk yıl hatırı var ..Bakınız-Fala bakıldı yeni umutlar arkadaşa verildi böylece şimdi "lan olabilir mi ?" repliklerine girdi..
Teşekkür ederiz kahve sen nelere kadirsin :)

3 Ağustos 2011 Çarşamba

................

Uyyyy Beby Bu Gece Mutluyum Anlamsızca :)

Mayın Tarlası Oynamak

Bu oyunun kesinlikle hastalık olduğuna inanıyorum..Başına oturduğum anda defalarca binlerce kere yenilmeme rağmen inatla tekrar tekrar oynuyorum ..Mesela tam şu an bir tane boşlu kalmıştı ben ben bu eli alacağımdan emin bir sarhoşluğa ulaşmışken BOMMM sesiyle dünyam başıma yıkıldı :/
Ama şimdi bır anda mutluluk verici bir şey oldu ve ben yendim ama bakın nasıl ..:D

En küçük düzeyde bu performansı sağlamak her insan evladına nasip olmaz sanırım :/ Sanırım bu zaferden sonra şansım açılmış olacak ki hepsini yenmeye başladım neyse ben oyunumun başına döneyim bari bu şansı kaçırmamak lazım :)
Not:Herkes bir kez denemeli :)

Gökkubenin Keşfi




Gökyüzü beni hep hayrete düşürmüştür şekil şekil bulutlar ..
Zaman zaman onlara saatlerce bakıp fil,bebek,aslan gibi şeylere benzetirim çoğunluk file benzetirim nedendir hiç bilmem..En çok maviyken gökyüzü beni etkiler belkide gözlerim gökyüzüne bu kadar bakmayı sevdiğimden bulutların renginde..Babam hep derki bulutlara baktığın zaman daha bir mavi oluyor gözlerin..
Bulutları seviyorum zaman zaman neşeli,kızgın,korkak oluyorlar..Çok kızdıklarında birbirleri yaklaşıp öc alırcasına oklarını atıyorlar yer küreye..Mutlu olduklarında o güzelim güneşi göstermek için başka iklimlere gidip terk ediyorlar şehri..Beni..
Bazende korkak oluyorlar ne ayrı geziyorlar ne bitişik ona da parçalı bulutlu oluyorlar ama hepsinde de bir şey anlatıyorlar..Bereketiyle toprağı yüzünü sulayıp eksikliğinde dualar okutuyorlar..Kısacası gökyüzü ve bulutlar öyle mükemmel bir ortam ki hayran olmamak mümkün değil..Bence insanın ruh haliyle gökyüzü o kadar bağlantılı ki..Mesela yağmurlu günlerde herkes mutsuzdur sanki bulutlarla beraber ağlayacak gibi ama açıp güldüğü zaman gökyüzü insanlar da uçuşurlar gülücükleriyle caddelerde..İşte böyledir benim gökyüzüne olan sevdam..Bir gün çocukluğum da çok istediğim gibi bende gökyüzüne uçacağım..Hep kuş olmak istediğim gibi uçacağım..İşte bu yüzden kuşları çok kıskanıyorum onlar bana daha yakınla gökkubeye..
Bugün gülümseyen bulutlara teşekkürlerimi sunar yağmurlu günleri bekleriz.. :)

Mesajım Var Aşka..


Buruk Bir yaşam
Benden Sana Mesaj Var
Bak ne diyorum Gizlemiyorum
İçimde Senden Başka Bir şey yok
*
Seni Gördüğüm o An o yolda
Seni ararım gözlerimle o yolda
Yüzen insanları görünce gökyüzünde
Sana benzeyen insanları görünce
Anladım seni ne kadar sevdiğim
*
Hiç biz olmadan
Hiç benim olmadan
Her an içimdesin
Seni gördüğümde o an pencerede
Seni dilemiştim kendime
*
Seni aradım her yerde
Bir gurursuz gibi
Bak ne diyorum gizlemiyorum
Hislerim var sana değer
*
Bilmesen de sevdiğimi
Yeni unut ışığım hoş geldin dünyama
Bak bir mesajım var sana
ister oku gel bul beni sende
..
G.Ü(Kiraz Çiçeği Ninja)

2 Ağustos 2011 Salı

Bir İyilik Yap Kendine

Ve Yaşadığın sürece aşkı aramaktan asla vazgeçme..
Geçenlerde bir ünlü şairin sözünde aşkın bir kez olacağını söylemiş buna inanmıyorum doğrusu insanın yüreği sevmeye ve sevilmeye açık olduğu sürece aşık olabilir..
Aşk duyguların hem en güzel ve katıksızı hemde en tehlikelisidir..Ya kayıp olur gidersin içinde kendin olmadan yıpranmış çıkarsın..Yada değişmeden değiştirmeden yoluna devam edersin..Sen yinede bir iyilik yap kendine ve bugün de aşkı ara..
Bunu söyleyen ben öyle yapmıyorum aşkı aramıyorum ..Kendimi uzayın boşluğuna bıraktım..Bu sefer ben aranmak istiyorum bazende bunu denemek lazım..Kalbimin kapılarını ne açıyorum ne kapatıyorum kapı kolu kalbimin içinde doğru şekilde çalmasını bilene yalnızca içeriden açılıyor..
Aşk geçici bir duygudur ama sevgi,saygı sonsuzdur ama yol aşktan geçer..
Yinede sen iyisimi bir iyilik yap kendine ve ne kendin olmaktan vazgeç nede başkasını değiştir.. :)

1 Ağustos 2011 Pazartesi

Böyle Mutluluk

Şuan 04:18 içimdeki tarifsiz mutluluğu anlatmam gerekli olduğunu düşünüyorum..bugün bu blog da bir izleyiciye sahip oldum ..Lütfen abartılı mutluluğumu çok görmeyin, benimde yazılarımı biri tarafından okunduğunu bilmek öyle güzel bir duygu ki sanki bu şevkle daha özenle yazabileceğim ,ya benimde artık bir okurum var diyebileceğim...
İşte böyle duygular içinde hemencik bu hislerimi yazmak istedim bunlar sıcak sıcağına idade edilmeli bence soğuyunca duygusu kaçıyor :)
Artık ben bu heyecanla uyuyamam devamlı girer acaba bir kişi daha eklenmiş mi diye bakarım :)
İzleyicime çok teşekkür ederim :)

Bir Hayal Tut


Sanırım hayatta insanları en çok hayaller yaralıyor..Ama söylermisiz hayal kurmadan yaşayabilir miydiniz..Sakın biriniz evet demesin bu koca bir yalan biliyorum hemde en kuyruklusundan ..Mesela ben kendi başıma sabit kalıp hiç birşey yapmadığım her an hayal merkezim vızır vızır çalışır..Mesela otobüste dışarı bakerken bir an gözler açık dalıveririm..Fantastik şeyler görmeye başlarım bazen uçtuğumu ,bazen dünyanın çeşitli yerlerinde gezdiğimi,yada kendi cesedimin yakılıp küllerinin savrulduğunu..Bu tip hayallerimin sonunda kafamı sallar elimle kafama vurar "Allahım tövbe tövbe çok saçmaladım" gibi çeşitlik replikler verdiğim çok olur :)
Açıkcası ben hayal kurmadan yapamam ..Zaman zaman hayallerimi gerçekleştiremesemde yinede hayallerimden vazgeçtiğim hiç olmadı..Mesela bir birşey olacağım ve olamadım mı önce olduğumu yapsamda diğerini unutmaz kum üzerinde yatan balıklar gibi usul usul beklerim..Sonunu siz hayal edin...
Bence herkesin bir hayal alemi olmalı..Tabii bu hastalık boyutunda olmadan mesela kendini buna kaptırıp gerçek hayattan sapan insanlar var benim kasıt ettiğim bir kaç dakikalık uyumadan önceki hayaller :)
neyse düşündümde hayallerime bir yenisini daha eklemek istiyorum..:)
*Amerikaya gitmek istiyorum..Hemde 30 yaşıma gelmeden..

Sanırım bu büyük hemde kocaman bir istek gerçekleştirdiğim zaman bunu yazacağım..Hayatım boyunca yegane yapmak istediğim şey tüm dünyadaki Tarihi mekanları ve doğal parkları ,çeşit çeşit ırkları görmek ..Onlarla aynı havayı tenefüs etmek sanırım Amerika bunun için uygun..
Böylece bir hayal aleminin daha sonuna geldik..:) Sanırım annem bunu okusa aklı yerinden fırlar ve ban kızardı tek başına amerikalara gitmekte ne demek :Dama sanırım zamanla alışırdı :)

Evet ben mutluyum bence şimdi sizde oturun eşinizle dostunuzla yada tek başınıza bir hayal kurun içine çiçekler böcekler koyun bir amaç belirleyin hayalden çıksın ,unutmayın biz birşeyler yapsak yapmadan kıçımızı büyütsekte yaş geçiyor..
Hayat Beklemez..