i love modaturkiye

9 Ocak 2012 Pazartesi

En dibimde

Her zaman şiddete karşı olduğumu belirten ben..Ve en yakın arkadaşım şiddete maruz kalıyor..Ve ben bunu göremedim..Önleyemedim..Lanet olsun böyle hayata.Onun bana söylediklerine inandım.Halbuki gördüğüme inanmalıydım.Ama iyi düşün dedim kendime.Yoktur öyle bir şey.Senden gizleyecek hali yok ya.
Gece saat 3.30 aramış beni duymamışım.Tüm gece ağlamış.Belki de ruhum bunu bildiğinde mi tüm gece rüyamda onu gördüm.Sarılıyordum ona sıkı sıkı.Hiç bırakmıyordum ellerini.Bırakmamda zaten.
Kalktım aramış.Korktum acaba birine mi bir şey oldu diye geçirdim içeriden.Malum bugün finallerim başladım.Tam sınavdan 10 dk önce aradı beni.Ağlıyordu.Ne oldu ? dedim."Dövüyor beni" dedi.Kocası dövüyor.Daha 20 yaşındayız.O sevdi sadece.Sevdiği adamla evlendi.Daha 1 sene dolmadan.Cicim ayları bile geçmeden başlamış dövmeye.Acımadan benim canımın canını yakmış.Parçalamak istiyorum onu.Sınava kendimi veremedim.İçimde endişe yüzü gözü çürük içinde mi bulacağım Allah'ım diyerek gittim yanına.Belki de hayatımın en kötü anlarımdan birini yaşadım diye bilirim.Varınca ne diyecektim.Ağlarsa ne yapacaktım.Ben ağlayan insanlara ne yapabileceğini bilmeyen hödüklerdenim çünkü.İçimden kahroluyorum dışım buz keser.Tepkisiz kalırım hep .Şok oluyorum.
İnsan sevdiğini söylediği bir kadını nasıl döver sebepsiz yere durduk yere.Bunun adı aşk olamaz.Aşk denilen şey bu kadar iğrençleşmek değil.
Kolundaki morluğu ilk gördüğümde onun pembe yalanına inanmalıydım.Benim kandırdı.Mutlu süsü verdi halbuki o herif yapmış.Allah cezasını versin.O benim dostumdan öte kardeşim.Her şeyimi emanet edebileceğim tek insan evladı bu dünyada.Beni satmayan.Sırtımdan vurmayan.Yıllardır uzun yıllardır benim ailemden olan kız kardeşim..
Onun suçu neydi? Sevdiği adamla mı evlenmek?Aşk bu kadar ucuz muydu..
Erkekler bunu neden yapıyor..
Ve nasıl bu kadar yüzsüz olabiliyor.Özür dilemesi gereken yerde bir yer hakaret ediyor,küfürler,suçlamalar.
Annesinin evinde bir gün pantolonu bile ütülenmemiş herif kiloduna kadar ütüleyen kıza.Anasının evinde hazır çorba içmemiş herif bu kız ona günde 5 çeşit yemek yapıyor dediği lafa bak hele "Bana iyi bakmıyorsun yerde 2 şişe bıraktın" ..Pislik 2 şişe alt tarafı 1 saat orada durduysa ne olacak içmişsin kaldırmayı bil aşşağılık .Ucuz herif.Hayatını yazsan beş para etmez.Anca gücün zayıfa yetiyor dimi.Ancak yumruklarınla oluyor değil mi.Boğazını sıkarak o kızı sen erkeksin öylemi..Erkekliğine tüküreyim senin.Aşk kelimesinin içine ediyor senin gibileri..
Sen ne anlarsın insanlıktan..
Bazı erkeklere düzgün kadın fazla geliyor.Taşıyamıyorlar.Alışmamış götte don durmuyor işte..
O kadar sinirliyim ki..O kadar nefret var ki içimde..
Her bir sinirim canımın göz yaşları için onun her akıttığı göz yaşı için..bu gün hakaret etmelerim mübahtır..Uzun süredir yapmadığım şeyleri yaptırtıyor bana.
Ama ben demiştim demek istemiyorum..
Böyle olacağını en başından hissettiğimde beni dinlememişti..
Aşk ya gözü kördü işte.
Lütfen ona yardım et Allah'ım..
Halbuki ben her gece onun için dua etmiştim..

8 yorum:

  1. :(
    çok üzüldüm ben okurken..ALLAH yardımcısı olsun arkadaşının..çok ağır bişey yaaa...offf ne diyceğimi de bilemedim...
    ALLAH böle insanları ıslah etsin..

    YanıtlaSil
  2. öyle aşk veya sevgi olmaz...

    YanıtlaSil
  3. İnziva-Sağol gerçekten çok üzgünüm umarım her şey iyi olur artık onun için..
    Tulkas!?-Bence de olamaz..Olmamalı..

    YanıtlaSil
  4. Canım ya... Çok üzücü gerçekten... Ama hayat işte en zayıf noktasından vuruyor insanı. Aşkından... Allah belasını versin o adamın, adamsa tabi... Neyse sen de sıkma canını, eminim arkadaşına en iyi şekilde destek oluyorsundur... 10 gün gözükmedim ortalıkta neler olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ipek başıma bu hafta öyle şeyler geldi ki en yakınımdaki insanların hepsi üzüldü..Onlar üzüldükçe ben üzüldüm..

      Sil
    2. oof canım... üzülme ya her şeyde bir hayır vardır derler ya belki bu durum daha sonra olabilecek daha kötü şeyleri engellemiştir.. halimize şükretmemiz gerekir belkide.. çok sıkma sen canını...

      Sil
  5. Evlendikten sonra erkekler degisir felan derler , kimisi odunlasio kimiside bole serefsizlikler yapiyo maalesef ..
    Allah hepimizi korusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin .. Maalesef o cüzdanı aldım benim malımsın zihniyeti var..

      Sil