21 Ocak 2012 Cumartesi

Gülbebeğim diyor ya

Sabah kraltv nostalji kısmında çaldı..Yıllar sonra bu şarkıyı dinlemek ...Sadece sözlerini kafamdan geçirmek..Gözlerim doldu.Tüm gün evde "Nasıl kıydın kendine gülbebeğim" diyerek gezdim..Bu kadar mı güzel anlatılır ..İnsan nasıl anlatır böyle hislerini.Hele o tabutu taşıdığını nasıl bu şekilde ifade eder insan..Araştırdım Barış Manço bu şarkıyı kendisi için intihar eden bir kıza yazmış.Tam olarak nasıl bir ilişkileri vardı bilemem belki de sadece yazmak istedi..
Bu görüntüler Güney kore konserinden..
Sadece dinlemeli..Bu şarkıyı sevdiğini kaybeden herkese gelsin.Çünkü eminim pek çok kişi sırf sevdiği bu şarkıyı dinleyip onu hatırlasın ağlasın diye ölmek istiyor..İster..
Sen cennete uçtun ama
Kokun sinmiş yatağıma odama
Derin derin soluyorum seni
İçime hapsediyorum sen
Alışamadım bir türlü yokluğuna
Gülbebeğim
Sensiz yaşamak ne kadar zor 
Ayrılık acısını gel bana sor
Nasıl kıydın kendine gül bebeğim
Dar geliyor bana bu yerler
Yaşanmaz oldu kadar geceler
Kırılsın seni taşın bu eller(Noktayı bu söz koyuyor diyebilirim)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder