i love modaturkiye

5 Ocak 2012 Perşembe

İlginç

Off yazmıcam diyordum ya kudurdum bir konuda demezsem ölürüm..
Ya birileri var beni sinir ediyor bu ne ya kardeşim ya izleyin ya izlemeyin bu ne ya blogumun içine edildi..Bir gün 40 oluyor bir gün 38 bir gün 37 ertesi gün 39 izleyici alay mı ediyorsunuz yahu..
Ha birde her yazdığıma anında kötü tıklayan bir kişide oluşmaya başladı..Buda ilginç "A" yazsam bile kötüye tıklıyor..Denedim vallahi yaptı ..
Sanırım aynı kişi bu oyunu oynayan kişi..
İlginç harbi ilginç

4 yorum:

  1. Takmamalıyım doğru diyorsun..Ekmeğine yağ sürdüm..

    YanıtlaSil
  2. hiç umursama birinin yazılarına kötü demesiyle yazıların kötü olmaz ;) Çekemeyenler var demekki seni, demekki iyisin ;)

    YanıtlaSil
  3. Hmm pek mantıklı :)Yinede kötü diyen okurumu da dikkate alıp daha özenli yazacağım artık :)

    YanıtlaSil