7 Ocak 2012 Cumartesi

İzlenebilir bir dizi

Bu aralar neşemi tekrar ele aldım.Uzun aradan sonra kore yapımı dizi izledim.Bayılıyorum asyalılara biraz da ailemden kaynaklı kazakistan kökenli olmanın payı da büyük.Ben çekik gözlü değilim malesef.Olmak isterdim dedeme çekseydim mesela olabilirdi.Neyse konu bu değil.Konu bu adamların dizileri hoşuma gidiyor.Filmleri demiyorum.Sadece dizileri son yıllarda bizim ülkemizde yani bu konuda aslında çok şey konuşmama gerek yok ama bayan ve erkekler sadece güzellik,seksapalite (böylemi yazılıyor acaba :/ )ile dizi yapıyorlar.Samimi değil 1.sezonun sonuna varmadan bozuyorlar.Dün tamamladığım dizi de ya bir dizi bu kadar mı saf olur ya.Aşk böyle mi temiz anlatılır dedirtiyor.Bizde uzun uzadıya 10 sezonluk iğrenç diziler yapılırken adamlar mini dizi denilen 15 bölümlük yapıp işi çirkinleştirmeden işi bitiriyorlar.Biz hala o kıvamı yakalayamadık.Malesef zaten ben türk dizileri izlemiyorum.İsterim yalan değil.Zaman zaman başlıyorum ama hiç devam ettiğim yok.Ha televizyonda rastlaşırsak bakıyorum ama haftaya yeni bölümünü açıpta bakmıyorum.Bu diziden önce medium adlı bir amerikan dizisi izlemiştim bir daha da hiç dizi izlememiştim.Dizi izleyince moralim düzeldi.Kore dizileri bol müzikli şarkılı cümbüşlü oluyor mutlu oluyorum ben.Çünkü böyle zamanlarda ihtiyacım oluyor..Bu arada merak edip izlemek isteyenlere dizinin adı "You've fallen for me" ..Kore dizilerini takip edenler yakinen tanır başroldeki kişileri kızımız Trt de yayınlanan "Zoraki prens" adlı dizide oynayan Park Shin Hye oğlanımız da "You're beatiful" adlı dizideki Sunbae(Korece:Abi anlamına gelen terim)..You're beatiful da kızımız bu oğlana pas vermemişti ona aşık olmamıştı ama bu dizide aşık oldu oğlana..Diğer dizide de pek çok kişi istedi biliyorum..Eminim ...Neyse her kese iyi seyirler..
                                   Burada kız oğlana olan aşkından vazgeçeceğine dair sözler söylüyor şarkıda..Bu aşktan vazgeçmeliyim..Falan diye ondan ağlıyor..
Burada da oğlanımız duygu yüklü bir şarkı söylüyor..Kendisinin aptal olduğunu çünkü bu aşkı geç farkettiğini kıssadan hisse ifade ediyor..Zaten ingilizce sözleri yazıyor..(saranghea saranghea yo)
Buda dizideki Oppalardan biri(Oppa sevgili,abi anlamına gelen bir terim)..Bu çocuğun sesi ve Gayageum uyumu beni bitirdi..İçim eridi yalan değil sesine..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder