16 Ocak 2012 Pazartesi

Senaryolu klip severim

Ben senaryolu şarkı kliblerini oldum olası çok seviyorum..Çok hoş oluyor..Benim en efsanelerim favorilerimi paylaşmaya çalışacağım..Mesela Demet Akalın klipleri tarzı klipler bana göre değil..


                                       j-Entercom dan Kiss adlı parça güney kore yapımı dizi tadında..Zaten erkek aktörde ünlü bir koreli aktör..Sevilir sayılır korede..

Lee Seung Gi - Words that are hard to say MV adlı klibinden ..Lee seung gi ,genelde kliblerin de konu teması işliyor ve gerçekten güzel olur..Yine güney kore yapımı bir çalışma ..Güney koreliler mini dizi tadında klipleri seviyorlar..
Bahadır Tatlıöz-Yıllar adlı klibinden sözleri ile çok uyumlu duygu yüklü bir klib yeni bir klib son günlerde sık sık dinliyorum ağıza dolanan bir parçalardan..Eğer halkımız biraz daha ilgilenirse bu oğlan iyi yerlere gelecek..
Karapaks-Al beni ...Bilen bilir bu şarkı artık kült olmak üzere herkes bir kere söyler bu şarkıyı gibi bir şey oldu..Güzel yorumlanmış güzel kliplenmiş bir yapım..
Taylor Swift den enfes bir klib güzel klipleri var bu kızın evet severim ben...O ayna karşısındaki hareketleri yapan tek kız ben değilmişim oh be :D ve o odada dans ediş ve mikrofonu ...
Bu etekleri sevmeyen kız var mıdır? Romeo istemeyen kız..Hayır ben senin Juliet'im demeli..Love Story güzel parça..
 Biricik Jon Bonjovimden..Bonjovi-Always adlı klibini de bu seriye eklemek lazım aslında şuan daha bir sürü paylaşabilirim ama finali john ile bitirmeyi tercih ederim..Hırçın aşk konulu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder