i love modaturkiye

4 Şubat 2012 Cumartesi

Yeni keşfim

PuCCa diye blog yazarı varmış..Bugün tanıdım kendisini..Yani yazılarını..Onu şu diziler ile tanıdım bugün..
Ve işte o anda aşık oldum..Kim yazmış bunu kim acaba,kimsin diye bir araştırmaya başladım.Ve sonunda blogunu buldum arşivinin en başına indim başladım okumaya..Yer yer beni şaşırttı ..Öykü gibi güzel anlatımıyla büyülenip bazen onunla beraber lanet ediyordum..Eski aşklarına beddualar ediyordum..Yaptığı hınzırlıklara iyi yapmış diyordum.Bazen cesurluğuna şaşırıyordum..Bazen birbirimize çoğu zaman benzemesekte zaten ben kendime benzeyen insanları sevmem biliyorum o yüzden hoşuma gitti..Tabii arada izmir,inciraltı,çiğli,karşıyaka dedikçe eneeee İzmirliymiş puCCa demekten kendimi alamıyordum tıpkı filmlerde sadece bir saniyelik "Türk halısı" dendiğinde mal gibi televizyona yapışım ağzı akan o insanlar gibi İzmir dedi yaa diyerek okudum..Sanırım 5 saattir ders çalışması gerektiği yerde puccayı okuduğunu fark edip.."Off kızım delisin sen ya demekten kendimi alamayıp."..On soru çözersen PuCCa okumana izin vereceğim demeye başladım kendime..Yürü ya hastayım yani..


" ‎'Arasam, biliyorum açmayacak ya da kalbimden geçen her şeyi bozacak.
Dönsem, biliyorum özlediklerim aynı olmayacak.
Başlasak, biliyorum birbirimizden daha çok nefret edeceğiz.
Bu kadar şeyi biliyorum, ama soluk borumun ucunda sızıya dönüşen hissi ne yapacağımı bilmiyorum.''


Bu arada bu kitap ve benim yazdığım kısım PuCCa-Küçük aptalın büyük dünyası adlı kitabından alıntı..
Oldum olası farklı insanları seviyorum evet ya böyle özgün herşey ağzında olan insanları seviyorum.Geveze insanları seviyorum tabii bir erkeğin benden geveze olmasına asla dayanamıyorum en tiksindiğim şey bu..
Çok suskun da sevmiyorum suskun insanlardan korkuyorum ben ..Gevezenin her şey ağzındadır ama erkeklere çok gevezelik yakışmıyor ortası işte..Ortasını tutturanda az tabii..
Neyse gevezelik muhabbeti etmek değil amacım..Bu aradan buradan İpekto'ma sesleniyorum sende oku tatlım hoşuna gidebilir..


4 yorum:

  1. Bende pucca'yı Twitterde görmüştüm. Değişik bir üslübu var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet twitter ıda varmış biran sırf onun için tweet açmayı bile düşündüm ama yok ben bu kadar sosyallik yeter üç sosyal bağ bile bana fazla..Facebook,blogspot ve tumblr yeterde artar..

      Sil
  2. Benim Pucca'yı ilk bulduğumda yaptığım her şeyi yapmışsın sende bu yüzden okurken gülmekten kendimi alamadım =)) Benim blog yazmaya başlama sebebim o oldu aslında. Uzunca bir süredir okuyordum -yaklaşık bir yıl falan olmuştu işte- sonra ondan ilham alarak başladım blog yazmaya =) açıkçası biliyorsundur diye tahmin ediyordum ama bilmediğini bilseydim mutlaka sana daha önce önerirdim =) Pucca'yı keşfetmekle çok iyi yaptığını düşünüyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim ne bileyim ben :)Ama böylesi daha iyi olmuştur tesadüf ya işte..Bazen bir söz kendine aşık ettirip arattırıp nelere yol açıyor..Ben bu işe "sananekisan babanekisama" mıydı neydi 7,8 yıl önce onu okuyaarak başlamak istemiştim şimdilerde onun davet etmediği okuyucular yazılarını okuyamıyor malesef velasıl kelam buradayız..Yazıyoruz mutluyuz..

      Sil