9 Mart 2012 Cuma

Ben aşığım !

Off şuan çok heyecan yaptınız.Hemen okumak için açtınız belkide gerildiniz.Karın üstü denize atlamış gibi oldunuz..Hehe bende size sesli güleyim bilerek hainlik yaptım bu yazıyı heyecanla okuyun diye yaptım çok gıcık ve lanet biriyim..Evet evet ben aşık mışım anladım..İzmir'e, güzel şehrime..Bugün alsancakta yürürken anladım bunu..Resmen aşığım ben bu şehre..Bu arada buradan sayın belediye başkanımız Aziz Kocaoğlu'nu kınıyorum.Oğlum yeter ya bokunu çıkarttın 5 senedir alsancak ve hiç bir yol düzgün durmadı sayende.Senin arkandakiler para kazanacak diye her sene onca para harcayıp güzelim şehrin ortasına tükürmek zorunda mısın ? Tüüüü birde sana oy veriyoruz seviyoruz haberin olsun bir oy kaybediyorsun ciddi anlamda.İzmir'in en turistike yerinde devamlı kazı çalışması hemde hiç bir sorun yokken devamlı parke taşları değişiyor biz kumlu yollarda yürümek zorunda mıyız senin cebin dolsun diye..
Neyse Alsancak'ta her izmirli bilir Hocazade Camii vardır orada oturdum otobüsümü bekliyorum.Yarabbim İzmir kadını neden bu kadar güzel diye düşündüm evet gerçekten 50 yaşında bayanlar öyle fit ve şıktılar ki.İzmirliyim diye bağırıyordu resmen..Tabii birde izmir'e yerleşen tipler var onlar genelde apaçi,kro,yada sapık açık kızlar..
Camiiden cenazeden amcalar çıkıyor böyle resmen deli gibi güzel ütülenmiş üstünden akıyor o takım elbiseler..
Bir babayla kız geçti önümden kız hafif mini bir etek giymiş ama öyle düzgün giymişki hani açık diyemezsin öyle izmir'e uygun öyle şık..Bu arada onları görünce babamı özlediğimi fark ettim 2 hafta olacak neredeyse babamı görmeyeli özledim koçeromu..
Otobüse bindim tabii gene insanları inceliyorum falan neyse yanıma çok şişman bir amca oturdu askeri hastaneye gidecekmiş.Sivil ama buradan bunuda duyurayım bilmeyenlere bir seneden fazla bir süredir sivil halkta askeri hastanelerden yararlanabiliyor.Ama şunu belirteyim o kadar askeri personel ve hemşire arasında sizinle ilgilenmeye bilirler.Çünkü erler muayene oluyor normal askeri personel zart zurt ama yinede ilgilenirler..Yasal yani..
Neyse biraz uyuyayım sonra ders çalışayım azıcık..Sonrada Top Gun izlerim..
Not:Babam arkadaşlarımla yemeğe gitmeme izin vermedi..Bende üzülmedim..İyiki de vermedi canım babam ya :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder