6 Mart 2012 Salı

Benim güzel rüyam

Bilmiyorum aslında şu sıralar gördüğüm bir rüya yüzünden bunu yazıyorum.."Anne " olmak istiyorum şuan değil.Tabiki ileride bir tarihte ama rüyam öyle güzeldi ki ben hiç uyanmak istemedim...Bugün konu bu değil  rüyamı anlatacağım ben ..
-Rüyamda şuanki yaşımdan büyüğüm karnım baya büyümüş.Yollar her zamanki işte bizim muhitin yolları çok sevdiğim normalde sürdüğüm nar çiçeği kokusunu arıyorum ararken sancım tutuyor.Ve doğuma gidiyorum neyse gayet gerçekçi bir durumdan sonra ufacık bir bebeğim oluyor.Bana çekmemiş babasını görmüyorum ama sanırım ona çekmiş.Bana çekse en azından boncuk gözleri olurdu.yada ben bebekken sarışınmışım sarışın olurdu.Benim oğlum yağız bir delikanlı kara saçlı gür saçları var öyle güzel bir burnu varki aşık olmamak elde değil gözleri koyu ama tam belli değil böcek gibi.Sanki bana gülümser gibi annesini tanıyor gibi benim oğlum.İçim sıkıntılı eşim neden yok diye soruyorum kendime tabii bu arada bebeğimin hazırladığım doğum çantası olmadan gittiğimden doğuma Kerem'in bebeklik zıbınlarını giydiriyorum ona nasıl yakışıyor oğluma bakmaya kıyamıyorum kimselere vermiyorum.O sadece benim bana ait sevdiğim kişiyle benim aramdaki en güzel sevgi bağı gibi böyle hissediyorum ve kıyamıyorum dokunmaya.tabi anneyim bebeğim acıkıyor öyle bir haldeyim ki bebeğim üşümesin diye kazağımın içine sokuyorum ama nasıl evhamdır bu yarabbim devamlı kafam onda ona bakıyorum bir yandan aklımdan (üstüne uyursam boğulur bebeğim ,ya sütten boğulursa diye evham yapıyorum) ve devamlı bebeğime bakıyorum.Bunları düşünürken parmağımı burnuna doğru tutuyorum ve o tatlı ılık nefesi parmağıma vuruyor ..Hayatta yaşadığım en güzel an.O an çok mutlu oluyorum gülüyorum.Sonra onu sevmeye başlıyorum.İçim çok burkuk ailemin evindeyim ama eşim yok neden yok hiç bir fikrim yok üzülüyorum birazda sinirliyim.Normalde pek görüşmediğimiz bir kuzenim geliyor annemlere gerçek hayatta pek görüşmediğimizden tabi benim yeni doğum yaptığımdan haberi yokmuş ona süpriz yapmaya karar veriyorum.Oğlumun hem altını alıp hemde üstünü değiştirmeye kara veriyorum.Çok güzel sarı renk bir bebek pijaması giydiriyorum.Şapkası bile var.Böcek gözlüme bakıp bakıp kokluyorum.Tamamen bana ait.
Tam "Canım bebeğim" derken birde ne göreyim boynu tutuyor.Herkes bilirki yeni doğan bir bebeklerin boynu tutmaz.Oğlum gözlerini açmış annesini tanımaya çalışır gibi bakıyor ve bana gülücükler saçıyor o minik kuş gibi ağzıyla.Bana hiç benzememiş sadece beyaz tenini benden almış.O an o kadar heyecanlanıyorum ki "oğlum nazarlar deymesin sana annecim dur annanne söyleyelim kimselere demiyelim bunu "diyorum.Elbette o anlamıyor ama ben onunla konuşuyorum..Anneme sesleniyorum heyecanla anneme söylüyorum."Aman kızım nazar olmasın demeyelim" diyor.Kuzenime gösteriyorum minik böceğimi ve o anda uyanıyorum..

Tanrım kesinlikle tekrar yattım hayır kesinlikle rüya bile olsa bebeğimden ayrılmak istemiyordum bu uğurda okula gitmemeyi göze aldım ama nafile yok olmadı göremedim.Kalktım rüya tabirlerine baktım erkek bebek güzel haber yada olaya delalet edermiş.
Hemen gidip rüyamı anneme anlattım tabiki.Annem dediki kızım rüyada bile olsa anneliği tatmıssın senin yaşında kızların böyle şeyler görmeleri aşırı doğal şeyler dedi.Fakat ben tüm gün bebeğimi düşündüm.Rüya bile olsa çok güzeldi.
Belkide yatmadan önce Kerem'in videolarına bakmaktan oldu bilemiyorum ama ne olursa olsun gördüğüm en güzel rüyaydı.Komik gelebilir saçma gelebilir ama bu benim rüyam ve ömrümce bu kadar gerçekci ve güzel bir rüya daha göremem sanırım ..
Öyle işte..
Anlatmak istedim..
İyi rüyalar..
                                             

2 yorum:

  1. Ne mutlu sana, inşallah rüyandaki gibi yakışıklı cengaver bir oğlun olur. Ve günümüzde de alabileceğin en mutlu haberi alırsın... :)

    YanıtlaSil
  2. Rüya işte ama teşekkür ederim umarım güzel haberler alırım artık :)

    YanıtlaSil