15 Mart 2012 Perşembe

Çocuk aklıma yenildim

Gene mi yenildim..Yinemi olmadı..Bakıyorum bir noktaya.Sessiz ve sakince..
Batan şeyler var..Bir gemi..Bir güneş bir bir batıyor bende..İçimde..
Öyle açıkken öyle kapalı..Bazen hayat böyledir..
Ne yaparsan ya bazen..Ellerin kırılır..Ve ayaklarında ve kalbinde ve kafan..
Öyle gülerken içli içli.Belkide içli içli ağlıyordum.Öylemiydim..Değilmiydim..
Çocuk aklıma yenildim.
Gene hayali gerçeğe tercih ediyorum..Neden yapıyorum bunu? ..Bilmiyorum..Hiç bir zamanda bilmeyeceğim..Tahminen sizde anlamayacaksınız yazıklarımı..Ama kafii bunlar..
Bir iskelede yürüyüp "attım "diyip kendimi sığ sulara bırakmayı isterim.Ölmek için değil özgürlük için..
Çünkü çözemiyorum.
Kafam karışıyor.Kafam karıştı gene..Her yanım karıştı.Saçlarım bile karıştı.
Bu düğümü aç..
Nefes alayım.Nefes alalım.Ah içimden mi konuştum gene dersin..Kimle konuştum ben gene..Ah ruhum! Deli ruhum..Çocuk kaldın sen..
Çocuk kalbine yenildin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder