21 Mart 2012 Çarşamba

Nevruz konseri:Pinhani

Bugün kafamda deli sorular vardı..Düşündüm..Baya düşündüm..Hayatımı aynı akışında sürdürmeye karar verdim..Okul eğlenceliydi..Sağ olsun rektör yardımcısı olan hocamıza bugün konserin olduğunu ama dersimiz olduğundan gidemediğimizi ilettik oda gidip konuşmuş hocayla ve serbesttik..İlk eve gelmeyi planladım..
Ama herkes " saçmalama gel hadi" şeklinde konuşunca bende çıkıntılık yapmak istemedim..
İyikide gitmemişim..Çok komikti..Önce bazı arkadaşlar bizim sınıfta benim gibi sap olan bir çocukla aramı yapmaya kalktılar bende "dövücem hepinizi" ha şeklinde tepki verince vazgeçtiler sözüm ona ama kolumu bacağımı çimdikleyip hadi ama dediler..Sonra sinsi planlarını çocuğa aktardılar yazık ona da işte gözümün içine bakıp "ne oluyor " bakışları atınca "deli bunlar takma" demek zorunda kaldım..
Konser başladı hoppidi hoppidi zıplarken herkes ben oturuyordum ama gözlerine battı zorla benide kaldırdılar..Anam herkes manitasına sarılmış dans ediyor bende kendime sarıldım komiklik olsun diye..Herkes bana güldü..
O sırada çok sevdiğim çift olan G ve T bu durumu gördü..T (kız olan) "gel buraya çılgın " diyerek sarıldı bana..G de dur seni iki tur döndüreyim diyip bir güzelde döndürdüler..Böylece hayatıma renk katmış oldular.Sonrada kızlarla 80 lerin dansı yaptık.Anam içimde oynak bir hintli yatıyormuş benim ya anladım..Ama asla A kadar olamam kız kapı gıcırtısına oynayacak resmen ben sadece omuzlar falan oynatıyorum..Ama bu bile benim için fazla doğrusu..Pinhani parası da aldım hatıra olarak..Pinhani ekibinden bir kaç kişiyle konuşma ve şakalaşma durumumda oldu bu sırada ama ben çok önemsemedim..Yinede güzeldi..
Oyun havası çalacağız diyorlar oyun havası değil alakası yok..Trakya yöresi çalıcaz diyorlar ulan göçmenim ben bile bilmiyorum şarkıyı ama kendi şarkılarını enfes söyledi adamlar..
                                                         Aynı ben yaaa inanmıyorum...
                                                         Eğer her gece yattığında
                                                           Büyülü düşler sana
                                                         Benden bahsediyorsa
                                                          Hemen tatlı uykundan uyan
                                                         Çünkü ben hiç uyuyamam
                                                           Seni düşündüğüm zaman
                                                         Belki sevmekten hiç usanmam

2 yorum: