7 Mart 2012 Çarşamba

Susmak

Susmamı istiyorsan susabilirim evet bunu yapabilirim..Kendi kendime şarkı dinlerim..Sessizce dururum bir yerlerde ..İçime kapanırım..Yinede hiç üzmem ben..Kendi kendime konuşurum ..Bazen bir resim çizerim ve dersin ortasında bir anda bir şarkı bestelerim içimden..Biliyorsun bunları yapabilirim..

Hep güçlüydüm durabilirim.Her zamanki hayatıma dönebilirim.Bir eksik kalır yanım belkide boş.Nedeni mi olmalı herşeyin ?.Bazen nedensizse tüm seslenişler.Ve ellerin korkuyorsa iki tuşa basmaya.Yinede gömmek istersen kendini dipsiz kuyular.Dayanabilirim evet ben buyum..

Bir şaka gibi buna maskeyi takalabilirim..

2 yorum:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=aGSKrC7dGcY&ob=av2e Bunu dinlemek lazım!

    YanıtlaSil
  2. Bazen ben de diyorum böyle. Bazen sende kendimi buluyorum galiba.

    YanıtlaSil