6 Nisan 2012 Cuma

Bir şarkı

Düşlerimdesin hep varsın
Nereye gitsem oradasın
Bir adım atsam da bin adım varsan bana
Ah gündüzler yakılan sigara dumanı
Sen kendini sakla bana
Kimseye vermeden..

Daha nasıl anlatabilirim sana
Dinle
Ölüm dediğin sadece oyun zamanda yanan bir kum gibi adın
..

Kız koydu kendini rafa
Baktı durdu en başından hayata
Bu bir kurgu değildi tamamen bir tesadüf
Şaşırdı bir sigara dumanı gibi havada kaldı
..

Sesimi duyabilir misin
İzimden gelebilirsin belki de gidebilirim
Senden uzaklara..
G.Ü

3 yorum:

  1. Çok güzel olmuş eline sağlık, bir kerede senin sesinden dinlemek isterim... Haberin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehem bilmiyorum ya bir kaç kez buraya koymak istedim ama vazgeçtim..Şanssızsın ben solistken sen mezun olmuştun sanırım..Öylemiydi ??

      Sil
  2. Hahahahah :D Seni solist olarak görmek mümkün olmayacak galiba ;)

    YanıtlaSil